Gå til innhold

Logitech G5 2007 Edition vs. Razer Krait Gaming Mo


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Razer Krait Gaming Mouse

PRIS: 319,-

 

Logitech G5 2007 Edition

PRIS: 599,-

 

Logitech MX518

PRIS: 409,-

 

 

Hvilken vil dere anbefale? Jeg bruker musen til stort sett desktop og web surfing, noe spilling blir det av og til. Jeg har tidligere hatt ms explorer 3.0, men jeg syns den ble litt for "treg". Høyere dpi vil vel hjelpe?

 

Setter opp en liste i kronologisk rekkefølge:

1. surfing

2. desktop

3. strategispill

4. fps

 

Begrunn gjerne svaret med hvorfor du ville valgt som du gjør.

 

 

På forhånd, takker for alle svar :)

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gå for krait, den er mye billigere, pluss at den er optic, ikke laser.

jeg har g5, den er ganske dårlig til fps for meg siden laser registrerer enhver bevegelse(mindre nøyaktig),noe som gjør den ganske uforsigbar når du er vant med høy og presis sens med lav dpi

(den lever sitt eget liv).men er du vant med høy dpi må du justere windows/setpoint sensen mye lavere, noe som gjør spilling umulig for å få den registrert.

 

edit:vekta hadde jeg ikke bruk for heller,men er det andre mus jeg anbefaler, så blir det mx518 framfor krait.

Endret av janerikl
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
gå for krait, den er mye billigere, pluss at den er optic, ikke laser.

jeg har g5, den er ganske dårlig til fps for meg siden laser registrerer enhver bevegelse(mindre nøyaktig),noe som gjør den ganske uforsigbar når du er vant med høy og presis sens med lav dpi

(den lever sitt eget liv).men er du vant med høy dpi må du justere windows/setpoint sensen mye lavere, noe som gjør spilling umulig for å få den registrert.

 

edit:vekta hadde jeg ikke bruk for heller,men er det andre mus jeg anbefaler, så blir det mx518 framfor krait.

9532569[/snapback]

 

Er det den blå versjonen av musa du har? Den skal vist rette opp en del feil på den andre som ikke er blå..

 

Jeg er vant med en microsoft intellipoint explorer 3.0 (??) Har hatt denne i 5 år og er fornøyd med den, men den var litt for treg. Dvs jeg ønsker en mus som kan flytte seg mere på skjermen når jeg beveger den, så begge disse som jeg har nevnt i tillegg til MX518 burde duge slik sett. MX518 er også et alternativ :)

Lenke til kommentar

Enig, Logitech Mx518 er bra, spiller selv fps spill.. Counter strike : S . HL2, Dark Messiah osv, og noen ganger Command & Conquer 3.

Den har aldri "skippa", i hvert fall ikke som jeg vet om. Vet ikke om det er dataen eller musa, men noen ganger henger museknapp1 seg, men det går vekk når jeg trykker en gang til.

 

Jeg kjøpte nye glidz for at den skulle gli bedre. Har steelpad 5L viss du lurte :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bruker selv G5 07 Edition.

Er ganske fornøyd med musa, hadde en MX518 men syntes at denne er bedre.

Jeg spiller css med ganske lav dpi og SteelPad 3S (Stål)

Matta har mye å si. Men den jeg bruker nå er perfekt til spilling og er bedre for laser siden den registrer bevegelsene mye bedre og gir deg dermed automatisk høyere DPI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...