Gå til innhold

Company of Heroes Mods + Custom maps?


Anbefalte innlegg

Hei jeg sitter her og skal spille Company of Heroes med KMOD og vil gjærne også få spillt dette med custom maps men etter og ha prøvd diverse har jeg enda ikke fått dem til og vises i valgmenyen i det hele tatt. Bare de offisielle maps vises mens custom maps vises i vanlig COH versjon så er de ikke og se når jeg bruker en mod.

 

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Du må ikke, du trenger bare å laste ned de banene som er lagd som SGA fil. DA trenger du ikke skrive -dev. Dessuten så er det ikke mulig å spille alle banene

på LAN etter at du har skrevet "-dev" så jeg tok det bort og da funket det fortsatt og jeg kunne spille det over lan.

 

husk at det er 2 mapper, merkelig nokk. En ligger på My games og andre ligger vanligvis i programfiler- og THQ. I COH mappa som ligger på Mygames mappa kan du legge inn SGA banene. legg sga fila her "Mydocuments\Mygames\CompanyOfHeroes\ww2\scenarios" Da funker det.

 

Eller de banene som ikke er sga, altså mange filer (BAK,TGA osv) legger du inn i C:\prografiler\THQ\WW2\data\Scenarios\MP (husk at du kanskje må lage MP mappen skjøl hvis du ikke har en.

 

http://companyofheroes.filefront.com/ bra side

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...