Gå til innhold

hl2.exe konk Team Fortress 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Kjøpte Orange Box på pre- purchase i gårkveld. Ja, mye for å få leke med TF2 demo'n. :blush:

Nå er endelig alt lasta ned og installert, og jeg har kokt opp kaffe og kjøpt sigg.

Men når jeg prøver å kjøre TF2 kommer jeg ikke lengre enn første VALVE kjenningsmelodi "da- damHm", så hopper stygge Windows fram å sier at hl2.exe har slutta å virke og programmet må avsluttes. Veldig besyndelig ettersom Half Life 2 kjører som en drøm når jeg tester det..

TRUDDE JEG SKULLE FÅ LEKE !! :cry:

Har jeg misforstått ? Eller er det noen som har opplevd lignende feilmelding ? Noen som har ei løsning ?

Vennlig Hilsen

.h

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

yeppyepp, sitter i samme båt. menne det gjelder HL2 sp og HL2 DM her. får HL2.exe feil når jeg prøver og spille, det kan virke fra 5sekund til 5 minutt. skjønner ikke hva som kan være galt :no: har prøvd og installert HL2 på nytt også. men skal nå prøve og installere nye drivere til skjermkort. håpe det funker! :hmm:

edit;

veeel. ny skjermkort driver funker ikke :thumbdown:

Endret av MoFFi
Skrevet
(...) Men når jeg prøver å kjøre TF2 kommer jeg ikke lengre enn første VALVE kjenningsmelodi "da- damHm", så hopper stygge Windows fram å sier at hl2.exe har slutta å virke og programmet må avsluttes (...)

9525647[/snapback]

Prøv dette i Steam:

1. Gå til My Games

2. Høyreklikk på Team Fortress 2

3. Velg Properties

4. Trykk på knappen Set launch options

5. Skriv inn -window i feltet og trykk OK

Prøv så å starte spillet på nytt.

TF2 skal da kjøre seg opp i et vindu istedenfor fullscreen (som er default). Du kan prøve å bytte tilbake til fullscreen inne i options i selve TF2 når du har kommet inn. Dette fungerte for meg i alle fall (fant det i en forumtråd på Shacknews i går) :)

Skrevet

Kudos Terrax!

Det gikk som bare f**n. :thumbup:

Har det med skjerminnstillinger å gjøre, eller noe med drivere ? Hadde trøbbel med å installere en driver tidligere i dag.

Takk så mye! Nå blir det litt intenst gibbing håper jeg før leggetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...