Kake24 Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Broren min fikk lyst til å spille litt Battlefield 2142 i dag etter å ha hatt en pause på et par måneder, men når han prøver å starte spillet så får han en melding om at han må sette i installasjons-CDen selv om den står i (alt virket uten problemer sist gang han spilte). Han prøvde også å starte Half-Life 2 Episode One fra DVD-en, og det gikk helt fint. Det er ikke noe galt med Battlefield DVD-en hans siden den virker helt fint sammen med min PC. Noen som vet hva som kan være galt? Han har forresten en NEC AD-5170 DVD-brenner.
JAPCU Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Det er nok leseren som ikke takler kopibeskyttelsen til BF. Jeg kan ikke bruke flatout 2 med min NEC-brenner...
Kake24 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 Så den kan plutselig bare få problemer med dette? Litt rart at det ikke har vært noe problem med dette før nå.
JAPCU Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Jeg missforsto.. Hvis den spillet har virket på den samme leseren tidligere så skal de fortsatt virke. Broren din kan prøve -å reinstallere spillet. -sjekke om DVD-brenner driverene har endret seg. Sjekkes ved å høyreklikke "Min datamaskin" -> Egenskaper -> Maskivare -> enhetsbehandling -> DVD brenner. Rulltilbake driver. -oppdatere driverene. Kan også være cd-emulator prog. som skaper en konflikt. Hvis han har Alcohol 120% eller daemon tools installert kan han prøve å slette de... Eh. Ta kontakt med leverandøren av spillet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå