Nilsen Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Betalte billetter er betalt og registert hos oss. Les mer
larswey Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 hva med oss som har betalt, hvordan blir det med betaling for gamertickets da?
Darth Reidar Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Det skal nok finnes en løsning på det.
astradoz Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Ser ikke hvor jeg få bestillt gamer tickets jeg.. finner bare den vanlige.
larswey Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 (endret) Ser ikke hvor jeg få bestillt gamer tickets jeg.. finner bare den vanlige. 9530960[/snapback] det kommer nok snart. jeg skal sitte oppe til 12, har de ikke kommet da blir jeg Edit: inlegg nr 100 Endret 19. september 2007 av larswey
-Shark- Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Hvordan viser vi billett når vi kommer til vallhall og skal slippe inn? Vær gang jeg skal ut og inn av hallen(kjøpe mat, lufte meg etc) hva viser jeg egentlig vær gang da?
larswey Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 håper det blir et holdbart bånd elns, jeg har fortsatt på meg TG-06(!!!) båndet mitt
MSg Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Det blir tilsvarende bånd som ble brukt på HW-LAN 06.
larswey Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 (endret) vel, jeg var ikke på HW-LAN 06, hvordan er de? er det slike som ble brukt på TG-07? edit: det er nå torsdag og jeg har enda ikke sett noen billetter Endret 19. september 2007 av larswey
-Shark- Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Det blir tilsvarende bånd som ble brukt på HW-LAN 06. 9531816[/snapback] ok. Men hvordan beviser vi at vi har kjøpt billetter når vi kommer fram og skal inn?
sjurtf Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Hmm, på disponså står det fortsatt "THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!"
MSg Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Det blir tilsvarende bånd som ble brukt på HW-LAN 06. 9531816[/snapback] ok. Men hvordan beviser vi at vi har kjøpt billetter når vi kommer fram og skal inn? 9532638[/snapback] Når du bestiller kommer det opp informasjon med billettnummer o.l. Print dette ut/skriv ned på en lapp og vis denne med legitimasjon i innsjekkingen.
sindreij Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Skal man bruke KID nå. Jeg skal betale noen flere billetter, og plutselig har melding byttet til KID i nettbanken, men det står fremdeles NOT KID på betalingssiden deres.
Nixnu Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 skal betale i dag, når da ca blir den registert som betalt da? må planlegge plasser osv
Dahl Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Skal man bruke KID nå. Jeg skal betale noen flere billetter, og plutselig har melding byttet til KID i nettbanken, men det står fremdeles NOT KID på betalingssiden deres. 9554848[/snapback] Da er det bare å ikke fylle inn KID.
sindreij Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Skal man bruke KID nå. Jeg skal betale noen flere billetter, og plutselig har melding byttet til KID i nettbanken, men det står fremdeles NOT KID på betalingssiden deres. 9554848[/snapback] Da er det bare å ikke fylle inn KID. 9555978[/snapback] Problemet er at på min nettbank har jeg tekstboks eller kidboks avhengig av hvem jeg betaler til. Før var det tekstboks på Hardware, men nå har det plutselig blitt kidboks. Så det er ingen boks som heter "Melding til mottaker" lenger. Den har blitt byttet ut med en som heter: "Kundeidentifikasjonsnummer - KID"
Nilsen Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Skal man bruke KID nå. Jeg skal betale noen flere billetter, og plutselig har melding byttet til KID i nettbanken, men det står fremdeles NOT KID på betalingssiden deres. 9554848[/snapback] Da er det bare å ikke fylle inn KID. 9555978[/snapback] Problemet er at på min nettbank har jeg tekstboks eller kidboks avhengig av hvem jeg betaler til. Før var det tekstboks på Hardware, men nå har det plutselig blitt kidboks. Så det er ingen boks som heter "Melding til mottaker" lenger. Den har blitt byttet ut med en som heter: "Kundeidentifikasjonsnummer - KID" 9557968[/snapback] Jeg tror det lureste er å kontakt banken din, kanskje de har en grundig forklaring på hvorfor det skjer
Anbefalte innlegg