deep750 Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Hei, Kom hjem 1730 etter å ha kjøpt ny PC til søstern, etter at den gamle tok kvelden. Sitter i stua med PC-en på bordet mens programmene installeres. Nevøen (1 år) kommer bort og forsøker å peke på skjermen, men jeg holder henda hans så han ikke rekker frem. Så han holder henda rolig over tastaturet...plutselig viser han meg en tast - fn-tasten. Han har dratt av fn-tasten, og nå får jeg ikke satt den på igjen de to dingsene som fester tasten er kommet løs fra tastaturplata, og jeg får ikke festet dem igjen...noen som kan veillede meg ang hvordan jeg får festet tasten igjen? Håper noen kan hjelpe meg, ellers kommer søstern til å kverke både meg og nevøen
h3nRIk Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 (endret) Vanligvis er det bare å trykke tasten litt bestemt ned på plass igjen, til du hører et lite klikk. Er det noe spesielle greier kan du jo ta en kikk i manualen? Endret 17. september 2007 av h3nRIk
deep750 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 dro ned til butikken, og de hjalp meg. Var ingen enkel sak å feste...men nå er heldigvis alt tipp topp
Der Kommissar Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Babyer er ganske sterk i klypa, har jeg lagt merke til. (Litt OT, men passa så bra ^^).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå