Slurt-is Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 (endret) Hei. I dag kjøpte jeg CS:Source fra Steam, så jeg betalte 20 dollar, lastet det ned fra Steam og startet det opp. Så kommer denne feilmeldingen fram: Hva kan jeg gjøre for å rette opp feilen? Sorry for at begynnelsen av feilmeldingen er forsvunnet, men det første er ikke så viktig. Kan legge til at maskinen har en helt fresh Windows installasjon, og steam er det eneste tredjepartsprogrammet som jeg har installert. Takker Endret 16. september 2007 av Slurt-is
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg har nøyaktig det samme problemet jeg har prøvd å reinstallert CS:S og jeg har prøvd å reinstallert steam, men ingen ting fungerer. EDIT: Leif var her og tullet med posten. Endret 18. september 2007 av Slettet-aNZFa3
Jooakim Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Game Crash: The Instruction at 0x referenced memory at 0x The memory could not be read:no
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Takk for linken Jeg tror det kan ha noe med at jeg har overklokka skjermkortet + prossesoren. Skal prøve å sette alt på standar når jeg kommer hjem.
Krom-stag Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Jeg leste på ett eller annet Spansk forum at man måtte skrive noe ned i "Oppstarts-alternativer", gjorde dette på en annens PC og det funka.
Slurt-is Skrevet 19. september 2007 Forfatter Skrevet 19. september 2007 Takker Skal lese prøve å få det til å funke når jeg har tid, men Gud så travle den siste uka har vært... Og neste blir verre. Har ikke satt meg ned i hele dag før nå.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 For meg så var feilen, som jeg har nevnt noen poster opp. Jeg satte alt på normalt igjen og da funka det
Slurt-is Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 (endret) Jeg har ikke overklokket noe. Fulgte alle tipsene på hos Steam, men det funker enda ikke! Det er ikke krise, men i dag er jeg syk og kjeder meg... Btw, CS 1.6 funker fint. Endret 20. september 2007 av Slurt-is
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå