Salemonsen_ Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Onsdagskveld (12.9.07) kjente jeg at jeg hadde vondt i halsen og hadde vondt i hodet og følte meg kald hele tiden. Jeg ble så da hjemme fra skolen men våknet opp klokken 9 på torsdags morgenen å hadde ikke hørsel på venstre øre (hørte ja men ikke mye) å det kjentes ut som at hodet mitt skulle eksplodere (var et kraftig trykk i øret). Kjentes bedre ut på Fredagen så jeg for ut på en fest, kom hjem på natten å våknet neste dag uten stemme å piping i det ene øret hadde vondt i halsen og alt var tilbake til Torsdagen, bare denne gangen uten stemme. Våknet opp i dag kjentes noe bedre har stemmen i hold nå kan snakke slik at folk fårstår meg men er ikke mye stemme i meg, men så skjer det at jeg går i speilet siden jeg hadde vondt i venstre øye, så når jeg sjekket i speilet var øyet veldig røtt og hadde noe slim aktig greier i siden (den siden mot nesen). Er dette bare en forkjølelse eller bør jeg oppsøke en doktor av noe slag? mvh Salemonsen
Andreas-J Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Aner ikke hva det kan være, men du burde kanskje ta deg en tur til legen?
Salemonsen_ Skrevet 16. september 2007 Forfatter Skrevet 16. september 2007 Funnet ut det jeg har akkurat nå er øyekatar + en forkjølelse.
UUnreal Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Funnet ut det jeg har akkurat nå er øyekatar + en forkjølelse. 9509453[/snapback] Høres ut som du har mye voks i ørene også. Siden du nevner trykkforskjeller. Stikk en tur til legen og spyl dem rene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå