NozG Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 har en epson rx420 stylus photo som jeg fikk av en venn. den har rom til 4 blekk patroner: gull , lyseblå, lilla og svart. alle var tomme da jeg fikk den. jeg kjøpte en svart blekkpatron med tanke på at jeg ikke trenger de andre siden jeg skal bare printe ut vanlige tekster. jeg fylte på den svarte blekken og når jeg går inn på blekkovervåker viser den at det svartet blekket er fullt, mens de andre 3 er tomme. siden den svarte er full burde jeg da klare å printe ut vanlige tekster som bare trenger svart blekk? når jeg prøver å printe ut noe får jeg bare opp at jeg må fylle på blekket siden de tre andre er tomme, men jeg behøver ikke de ? har prøvd ''bare svart blekk'' på avanserte instillinger uten at det hjelper noe, klarer forsatt ikke å printe ut. er det noen som har noe anelse om hva jeg kan gjøre?
Caze Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 (endret) Har du valgt "sort/hvitt" i utskriftsinnstillingene når du prøver å skrive ut? EDIT: så ikke at du hadde prøvd det før nå... Endret 17. september 2007 av Caze
oyzmo Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 (endret) Har vært borti flere skrivere som krever at man har blekk i alle patronene for å skrive ut (bl.a. min HP Officejet K550..). Ikke uvanlig dette (du har penger, og produsenten vil ha de ) Lurer på om kanskje inkclub har en sånn liten saken man kan bruke til å "nullstille" patronene slik at de tror de er fulle igjen. Endret 18. september 2007 av xantarion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå