Isindil Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jeg dro for å kjøpe noe jeg kunne spille på pappas laptop i dag. Han har en MacBook, så valgmulighetene var ikke overdrevent store, men jeg fikk til slutt bestemt meg for Starcraft med Brood Wars og Warcraft III. Problemet er at ingen av de funker ordentlig, Starcraft lar meg ikke åpne installer-fila en gang (sier den ikke er støttet av OSet, antagelig fordi den er ment for å kjøre på Classic, ikke OS X). Angående Warcraft gikk det helt fint å installere, men etter det vil ikke spillet starte, får en svar skjerm i rundt ett sekund og deretter en melding om at programmet uventet har avsluttet. Vet noen om det i det hele tatt er mulig å få noen av spillene til å funke på OS X 10.4, og i så fall hvordan?
zeox Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Stikk på blizzards support sider, så finner du en Installer som du må laste ned for å få installert SC. Har bare testet War3 demoen selv, og den funket i alle fall utmerket. Igjen, se på blizzards support sider. mulig det står noe om problemet ditt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå