turak Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 jeg hadde windows XP før, og når jeg oppgraderte til VISTA fikk jeg en HAUG med promblemer... bland annet så virker ikke WarCraft3: tft world editoren min noen som vte hvordan du fikser dette problemeT ?
zeox Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 hmm.. min funket fint den korte perioden jeg hadde vista. et eneste tips: formater og gå tilbake til XP
Skagen Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Du kan prøve å kjøre WC3-editoren i kompatabilitetsmodus for Windows XP. Da vil Vista etterligne XP for å lure programmet du kjører. Høyreklikk på .exe-fila til W3C og lag en ny snarvei/shortcut, eller om du alt har en snarvei i f.eks Start-Menyen trenger du ikke lage en ny snarvei. Deretter høyreklikker du på snarveien, velger egenskaper - kompatabilitet - huk av for å kjøre programmet i kompatabilitet og vel Windows XP som operativsystem.
turak Skrevet 15. september 2007 Forfatter Skrevet 15. september 2007 de virket og kjøre de i kompitabelitet's modus, takk for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå