TrueNo Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 (endret) Trenger hjelp fra dere,er no0b så vet ikke så mye om battlefield 2,men jeg vet at jeg trenger en patch:Pjeg lastet ned en patch i sta som ikke funka,jeg skulle prøve en patch for å ordne serverne,jeg kunne ikke connecte! noen som kan gi link til en patch som fungerer til dette? Endret 16. september 2007 av gunfighter
Mollenpriz Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 hm, hvilken patch var det du lastet ned? Den nyeste patchen er vel 1.41 og den kan du finne HER. Du burde også filtrere serversøket ditt; kryss av "Same version only" og de du ønsker. GL;D
TrueNo Skrevet 15. september 2007 Forfatter Skrevet 15. september 2007 hm, hvilken patch var det du lastet ned?Den nyeste patchen er vel 1.41 og den kan du finne HER. Du burde også filtrere serversøket ditt; kryss av "Same version only" og de du ønsker. GL;D 9498011[/snapback] hvor og hvordan skal jeg installere det? Hvær gang jeg trykker på patchen så får jeg plutselig 4 mb plass igjenn på c disken(hadde 7,hablahabla)sjønner ingenting! åååååå!
Mollenpriz Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 hæh? Altså, du har ikke mer enn 4mb igjen på C:? Har du en annen disk hvor du kan laste ned filen da? Jeg SER at du ikke skjønner noen ting, men det hjelper liksom ikke når du bare skriver habalalla og åååååååå. Hvis du har en annen disk så må du laste ned filen på den. Altså, "Large som" også velger du destinasjonen på hvor vil (og kan) laste ned filen. Men jeg tror også at du har tenkt feil, med 7-4 GB. Altså GigaByte. Men jeg er sannelig ikke sikker. Har du installert en annen patch før, som ikke er 1.41? Nå er ikke jeg bombesikker på hva du skal gjøre i den sammenhengen, men jeg tror du må re-installere Battlefield 2 for å patche på nytt, men som sagt, jeg er ikke sikker.
TrueNo Skrevet 15. september 2007 Forfatter Skrevet 15. september 2007 hæh?Altså, du har ikke mer enn 4mb igjen på C:? Har du en annen disk hvor du kan laste ned filen da? Jeg SER at du ikke skjønner noen ting, men det hjelper liksom ikke når du bare skriver habalalla og åååååååå. Hvis du har en annen disk så må du laste ned filen på den. Altså, "Large som" også velger du destinasjonen på hvor vil (og kan) laste ned filen. Men jeg tror også at du har tenkt feil, med 7-4 GB. Altså GigaByte. Men jeg er sannelig ikke sikker. Har du installert en annen patch før, som ikke er 1.41? Nå er ikke jeg bombesikker på hva du skal gjøre i den sammenhengen, men jeg tror du må re-installere Battlefield 2 for å patche på nytt, men som sagt, jeg er ikke sikker. 9499700[/snapback] Okok,nå funker spillet,de har tydelig hvis ikke tenkt på folk som har lite plass på c og derfor ikke kan installere dær(det går ikke å installere på d disken).jeg tok litt diskopprydding og installerte bf2 på C disken(som funket helt fint) Forklaring for patche tingene:jeg hadde 7 gb plass igjenn på c disken,og hvær gang jeg trykte så kom det opp at jeg plutselig hadde kun 4 MB igjen på C disken.Det kom masse SHIT opp i Temp files Men nå funker det helt fint,siden jeg installerte det på C(null patch)By The Way
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå