Gå til innhold

katamari til ps3

Slugge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett noen katamari tråder her inne så langt, andre som gleder seg til dette ufattelig teite, likevell underholdene spillet?

har heller ikke fått med meg om det kommer til vesten, men håper inderlig på det, noen som har aning på det og release date, ser det kommer 15 oktober til x360 men tar vel lengre tid for ps3 ettersom sixaxis blir sikkert utnyttet på det fulleste i ett slikt spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
katamari kommer til ps3 jo, men når vet ejg ikke, men skal anskaffes uansett

9496709[/snapback]

Vel, her er min kilde. Nå kan du gjerne komme med din. Det er ikke umulig at det kommer på PS3, men det er da på ingen måte bekreftet, snarere tvert i mot.

Endret av Geofrank
Skrevet

vet beautiful katamari ikke kommer, men leste ett sted at de lager ett eget for ps3 for utnytelse av sixaxis, noelunde basert på beautiful katamari men expandert ettersom blur-ray også tas i bruk. skal se om jeg finner kilden igjen

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Joa, men de gjorde det samme med Eternal Sonata, og det er jo ble jo offisielt bekreftet i går...

Skrevet
Wtf er det du snakker om?

Siden det åpenbart er snakk om:

Platforms

Xbox 360™

9500432[/snapback]

Åja, rofl! Den åpenbare siden du snakka om (dvs, ikke den jeg linka til).

Ja, den sida de i artikkelen jeg linka til linker til (den åpenbare), DEN er sikkert enda.

(sorry, jeg prøver bare den "hallo? erru dum eller?" tonen så mange har begynt å bruker her på forumet. Vet ikke om jeg gidder å bruke den fremover, men den er litt spennende da!)

Skrevet (endret)
Wtf er det du snakker om?

Siden det åpenbart er snakk om:

Platforms

Xbox 360™

9500432[/snapback]

Åja, rofl! Den åpenbare siden du snakka om (dvs, ikke den jeg linka til).

Ja, den sida de i artikkelen jeg linka til linker til (den åpenbare), DEN er sikkert enda.

(sorry, jeg prøver bare den "hallo? erru dum eller?" tonen så mange har begynt å bruker her på forumet. Vet ikke om jeg gidder å bruke den fremover, men den er litt spennende da!)

9500557[/snapback]

Nå var kilden min DIN link. Altså, du linker til et annet innlegg du har laget. Det linker igjen til artikkelen hos Kotaku. Kilden for den artikkelen er siden jeg quotet her i stad. Jeg prøver ikke å være frekk, men det er jo litt tåpelig av deg å argumentere påstanden din med å linke til noe der kilden sier det motsatte. Skjønner du?

Altså, om du leser artikkelen du selv har postet, så er det jo den siden det er snakk om. Nyheten var vel at Namco Bandai hadde listet PS3-versjonen på sine sider, ikke at Kotaku hadde det.

Endret av Geofrank
Skrevet
Nå var kilden min DIN link. Altså, du linker til et annet innlegg du har laget. Det linker igjen til artikkelen hos Kotaku. Kilden for den artikkelen er siden jeg quotet her i stad. Jeg prøver ikke å være frekk, men det er jo litt tåpelig av deg å argumentere påstanden din med å linke til noe der kilden sier det motsatte. Skjønner du?

Altså, om du leser artikkelen du selv har postet, så er det jo den siden det er snakk om. Nyheten var vel at Namco Bandai hadde listet PS3-versjonen på sine sider, ikke at Kotaku hadde det.

9500614[/snapback]

Vel, jeg trodde du mente at Kotaku hadde redigert artikkelen. Du skriver "Hjemmesidene deres ble vel kjapt redigert".. ikke så veldig spesifikk akkurat. ;)

Menmen, missforståelser er en del av livet! :thumbup:

Skrevet
Vel, jeg trodde du mente at Kotaku hadde redigert artikkelen. Du skriver "Hjemmesidene deres ble vel kjapt redigert".. ikke så veldig spesifikk akkurat. wink.gif

Menmen, missforståelser er en del av livet! thumbup.gif

Hehe, blir fort misforståelser når det går fort i svingene.

Håper forøvrig spillet kommer. Har aldri spilt noe i serien, men syns hele katamari-opplegget virker svært originalt og stilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...