Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Abit IP35 Pro hjelp igjenn haster litt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Spesifikk :

intel e6850

4 gig ram kingston 5300

XTX GTS8800

Abit IP35 Pro

MIST 500W USP

Probleme er, når jeg starter den med den 8 pins ledninga i vedsiden av CPU, så kommer det "9.9 Power Sequence" på post code. Da slår den seg av etter 2 sekunder. Jeg har prøvd med bare 1 gig ram åsså, prøvd uten skjermkort, men samme problemet igjenn. Vis den 8 pins ledingen ikke er i restartet den seg bare etter 4 sekunder, uten noe bilde på skjermen. Den MÅ vel være i? Va kan problemet være? Alt er nytt btw.

Jeg har velding lyst til å få starte den på sikkeli vis nå, takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis jeg tar ut CPUn kommer det ikke 9.9 Power Sequence off, med gang jeg setter kun CPUn inn igjenn kommer det igjenn. Hva kan være årsaken? vis for eks bare 3/4 på kjøleribba går neddi, nekter den og starte da?

Skrevet
Heisann,

Spesifikk :

intel e6850

4 gig ram kingston 5300

XTX GTS8800

Abit IP35 Pro

MIST 500W USP

Probleme er, når jeg starter den med den 8 pins ledninga i vedsiden av CPU, så kommer det "9.9 Power Sequence" på post code. Da slår den seg av etter 2 sekunder. Jeg har prøvd med bare 1 gig ram åsså, prøvd uten skjermkort, men samme problemet igjenn. Vis den 8 pins ledingen ikke er i restartet den seg bare etter 4 sekunder, uten noe bilde på skjermen. Den MÅ vel være i? Va kan problemet være? Alt er nytt btw.

Jeg har velding lyst til å få starte den på sikkeli vis nå, takker for alle svar!

9494872[/snapback]

Har du en annen 8pins fra psu du kan peøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...