Lommiss Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Har akkurat innstalert ny PC med vista og greier, men så skal jeg spille BF2142, også blir jeg kicka av punkbuster all the time!! Har jo oppdatert punkbusteren!! Noen som har noen forslag?
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Har akkurat innstalert ny PC med vista og greier, men så skal jeg spille BF2142, også blir jeg kicka av punkbuster all the time!! Har jo oppdatert punkbusteren!! Noen som har noen forslag? Hadde samme problemet selv. Det viste seg at Punkbuster ikke greide å oppdatere seg selv med auto-updaten sin. Men man kan oppdatere det manuelt ved hjelp av PBSetup - http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php Håper det hjelper.
zevres Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 jei har instalert pbsetup og lakt bf2142 til men de virker i fortsatt hva annet kan jei gjøre?
cnordhus Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 høreklikk på punkbusteren, kjør i administrator
Kake24 Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Kunne du ha tatt et screenshot eller skrevet nøyaktig det som punkbuster meldingen viser? Du kan prøve dette: Step 1: Right-Click the shortcut you use on Battlefield Step 2: Click Properties (egenskaper) Step 3: Click the Compatibility tab Step 4: Check the box marked "Run this program as an administrator" Step 5: Click Ok Step 6: Right-click the shortcut Step 7: Click "Run as administrator" Så kan du prøve å spille.
cnordhus Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Kunne du ha tatt et screenshot eller skrevet nøyaktig det som punkbuster meldingen viser? Du kan prøve dette: Step 1: Right-Click the shortcut you use on Battlefield Step 2: Click Properties (egenskaper) Step 3: Click the Compatibility tab Step 4: Check the box marked "Run this program as an administrator" Step 5: Click Ok Step 6: Right-click the shortcut Step 7: Click "Run as administrator" Så kan du prøve å spille. Det er jo det eg sier da.. Trodde ikke folk var helt tard å skjønte litt da..
Kake24 Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Er jo noen som liker å få en veldig nøyaktig forklaring så jeg tenkte det var like greit å forklare det nøye. Kan vel kanskje også være at noen kan missforstå det når du skriver at man skal høyreklikke på punkbusteren og ikke på snarveien til spillet.
Grindal Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 prøv å søk etter pbsvc.exe på google.. den sjekker om du har pnkbstrA og pnkbstrB eller årøv denne linken: http://www.techspot.com/vb/all/windows/t-7...nkBstrAexe.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå