eilert Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg skal investere i en projektor for visning av bilder og video. Projektoren for det meste brukes i lokaler opp til klasserom størrelse. Kanskje større? Det er viktig at projektoren tilfredstiller de krav som er nødvendige for å yte bildene rettferdighet. Den bør takle både skyggedetaljer, høylys og fargenyanser godt. Jeg har plukket frem noen alternativer og syns spesielt Sony sin ser spennende ut, men er kresen på kvaliteten. Siden jeg bor i Kirkenes har jeg liten mulighet for å ta med bildefiler til butikken for å prøve, så råd fra andre som har gjort samme vurderinger er verdifulle for meg. Jeg vurderer følgende alternativer ut fra mitt budsjett: Ben Q W9000 (Helt ny og spennende) NEC NP 1000 XGA Sony VPL VW50 (Hørt en del lovord om denne) Canon XEED SX 60 EPSON EMP TW 1000 Setter pris på svar. Jan-Eilert Pedersen Profesjonell naturfotograf PS: Jeg har erfaring med Canon XEED SX50 og den er nesten bra nok, men litt dårlig på fargemetta nordlysbilder og ikke perfekt i skyggeområdene, men ganske bra.
froggyler Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Anbefaler Epson EMP TW 1000. Vi kjøpte den til seriøs bildevisning i fotoklubben etter å ha vurdert det meste på markedet og er svært fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå