Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Hele greia suger rævva, rett og slett. Får FPS drop og virker som jeg har noe recoil lag, eller lag i det hele tatt som du har når du har høy ping, men pingen er da fin, rundt 30 ! Håper på ett valg mellom å ha det nye steam, og gamle. Orker ikke spille CS sånn som det er nå hvertfall. 9489740[/snapback] Dette har folk sagt om hver eneste versjon av Counter-Strike siden tidenes morgen; "Fy faen, denne versjonen suger. Nå skal jeg aldri spille CS igjen." også tar det en uke før de er tilbake på vogna.
TomJ Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Liker de nye oppdateringene svært godt. Friends er jo forbedre, litt dum hurtigtast med er jo mulig å skifte ettehvert. Og hvis du slutter og spille pga den oppdateringa, har du bomma litt.......
-Jungeldyret Skrevet 14. september 2007 Forfatter Skrevet 14. september 2007 *snip* 9488903[/snapback] Dette har vell blitt gammelt, ikke nytt. Nytt for deg ja kansje når jeg tenker meg om:\ Uansett synes jeg ikke noe om det, ingen bruker det. 9491591[/snapback] Kan du forklare meg hva du mener?
Lapp1 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Hele greia suger rævva, rett og slett. Får FPS drop og virker som jeg har noe recoil lag, eller lag i det hele tatt som du har når du har høy ping, men pingen er da fin, rundt 30 ! Håper på ett valg mellom å ha det nye steam, og gamle. Orker ikke spille CS sånn som det er nå hvertfall. 9489740[/snapback] Dette har folk sagt om hver eneste versjon av Counter-Strike siden tidenes morgen; "Fy faen, denne versjonen suger. Nå skal jeg aldri spille CS igjen." også tar det en uke før de er tilbake på vogna. 9491599[/snapback] Når det er recoil/fps lag er det umulig å spille bra. Jeg tar heller en pause fra cs til de har fiksa bugsa.
TheSpirit Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Synes oppdateringen var forferdelig, rotete friends-system, iriterende animasjoner og pop-ups...
neadii Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Slitsomt, jeg får FPS-dropp. Forferdelig rotete var det og.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Liker det. Steam har mange problemer, men ser ikke noe problem med denne.
Krom-stag Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Hvordan innviterer man folk på vennelista si til spill med disse nye greiene, sist jeg prøvde på gamle metoden(høyreklikk-->inviter til spill) stod ikke "Innviter til spill.." der.
TheSpirit Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Hvordan innviterer man folk på vennelista si til spill med disse nye greiene, sist jeg prøvde på gamle metoden(høyreklikk-->inviter til spill) stod ikke "Innviter til spill.." der. 9493876[/snapback] Ja, hvor er det blitt av "Invite to game". Merka at den var borte da jeg spilte i går.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Skrev at jeg liker denne, er nå veldig uenig.!! Om jeg trykker Ctrl+Shift kommer den ruta med friends osv opp.. Men den klikker 80% av gangene, og går ikke ann å lukke den.. Det er liksom kun bildet som ligger forran.. SUR på denne opdateringen, fordi den har ødelagt masse stats..
Axel_S Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Har en pc med 0.6ghz prossor, 512 mb ram(hvis ikke 256, var noe problemer med pci slot som surra litt), er ikke helt sikker på de andre speccsa. Tror ikke winxp hadde gått så bra, gjerne si meg imot though. 9489254[/snapback] Off-Topic: WOW! DEN VAR RASK! 0.6ghz! On-Topic: Jeg synest steam updaten er bra jeg, har edita keyen til alt+space så jeg ikke kommer innpå friends når jeg lister meg og ser på stats samtidi!
Dr. Jacoby Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Jeg har sendt mail til forbrukerrådet:D Er spent på svar nå.
Jooakim Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Jeg har sendt mail til forbrukerrådet:D Er spent på svar nå. 9514070[/snapback] Hvorfor kan du ikke bruke Windows 98? Hva skjer?
McMuffin Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 (endret) Synes faktisk at den nye Community saken var fiks jeg... Kjipt med popups men dette kan man jo slå av... Men er jeg den eneste som opplever at hvert 20. min elns så henger spillet, uavhengig av server? Irriterende... Endret 17. september 2007 av SN25P
kjetilm Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Helt erlig liker jeg den nye opdateringen. Friends blir ikke i veien for console. den bruker jeg 24/7
Dr. Jacoby Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Les min første post, orker ikke å forklare en gang til.
-Jungeldyret Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 Har funnet ut at "Player list" ingame ikke funker lenger. Istedet er den en ny, "jalla" versjon som ikke viser ingame/friends nick. Men kun en av delene, husker ikke hvilken. I tillegg så viser den bilder - jippi (not).
Jooakim Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Les min første post, orker ikke å forklare en gang til.9520887[/snapback] Jeg spurte fordi du ikke forklarte det i den første posten. Alt du skrev var at du ikke kunne kjøre Steam-spill.
Dr. Jacoby Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Jeg kan da bruke windows 98, problemet er at jeg ikke kan bruke steam fordi jeg har windows 98. Liker forsåvidt windows 98 ganske godt jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå