-Jungeldyret Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Hei, er det en måte jeg kan fjerno CEVO-gui fra 1.6 uten å avinnstalere steam? Det er veldig lenge siden jeg innstalerte den, og jeg husker ikke hvilken versjon det er, for å være ærlig. =\ Jeg har reinnstalert Windows etter at jeg innstalerte CEVO, så det jeg eventuelt innstalerte i registeret (husker jeg innstalerte en fil der), er slettet fra før. Etter at jeg da reinnstalerte Windows ble deler av gui'en fjernet. Menyene når jeg er inne på 1.6 er som de var før, men bakgrunnen er den babyen med noe gullgreier og det står "Are you game?". Menyene når jeg er ute av spillet, ved at jeg for eksempel viser "friends" uten å være inne på 1.6 er fortsatt som CEVO White. Noen som har noen råd, vil fjerne alt som har med den gui'en og gjøre. Vil heller ha fult og helt min egen config.
Jooakim Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jeg får dette spørsmålet ofte. Jeg merker meg dette, da det er en voldsomt enkel løsning på dette; - Om uninstall-fil ikke finner sted, følg denne forklaringen: - Last ned CEVO-GUI igjen og merk deg filnavn og hvor disse filene ligger. - Finn disse filene i Steam-mappen din, og slett de.
-Jungeldyret Skrevet 14. september 2007 Forfatter Skrevet 14. september 2007 (endret) Skal gjøre det etterpå, takk EDIT: Fant ut at jeg hadde .rar filen fortsatt, så jeg slettet det jeg fant. Men jeg kan jo ikke slette config.cfg? Og det står fortsatt: CYBER EVOLUTION - Are you game? www.cevolved.com #cevo-1.6 @ gamesurge Counterstrike 1.6 GUI created by CEVO|Heckert ..i console når jeg går inn på spillet. Endret 14. september 2007 av -Jungeldyret
Jooakim Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Er bare å slette config.cfg - CS lager en ny en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå