Data-Geir Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jeg opplever av og til at send/motta stopper opp før jobben er avsluttet. Etter et minutt eller så får jeg feilmeldingen: Oppgaven [email protected] - Motta rapporterte feilen (0x8004210A): Operasjonen ble tidsavbrutt mens den ventet på svar fra serveren for mottak (POP). Hvis du får denne meldingen flere ganger, kontakter du serveradministratoren eller Internett-leverandøren (ISP). Søk på feilkode gir bl.a. dette svaret: http://support.microsoft.com/kb/813514 Dett skjer max en gang i uken. Alt er konfigurert rett, mtu er standard. Jeg har NOD32 antivirus samt enablet XP sin innebygde firewall. Noen som har forslag til hva som kan gjøres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå