h-e-i Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Hei Min brors D-Link 624 har begynnt å blinke i det førsta lyse etter strømforsyningen, men i brukanvisningen står det at det skal lyse hele tiden. I tillegg kommer vi ikke på nett tråløst men bare vi kabele. Noen som kan hjelpe oss med det som er galt? På forhånd takk
Rulator Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Noe "software" kansje "driverne" eller hva jeg skal kalle det har dettet ut. legg inn på nytt up date firmware
h-e-i Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Supert. Takk skal du ha. Kommer sikkert med flere spørsmål hvis det ikke virker.
h-e-i Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Noe "software" kansje "driverne" eller hva jeg skal kalle det har dettet ut. legg inn på nytt up date firmware 9484265[/snapback] Dette hjalp ikke. Vi kommer oss inn på nett via ledning i denne Dlinken men ikke tråløst. Har noen av dere flere forslag??
Rulator Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Noe "software" kansje "driverne" eller hva jeg skal kalle det har dettet ut. legg inn på nytt up date firmware 9484265[/snapback] Dette hjalp ikke. Vi kommer oss inn på nett via ledning i denne Dlinken men ikke tråløst. Har noen av dere flere forslag?? 9486486[/snapback] har det lyna i det siste?
h-e-i Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Ikke det jeg vet om, men jeg kan ikke si 100% sikkert nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå