olek21 Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Jepp, som tittel. Jeg har startet en druid og trenger et talent tree for alle tre typene. Hvilken er deres favoritt? Satser på feral druid
henrik_er Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Enig i at du skal gå dypt ned i feral treet, men på sikt... få med deg omen of clarity..som er nice for feral dps
Vuggum Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 (endret) Druid wiki -> http://druid.wikispaces.com/ <- Har det meste fra ulike builds til gear lister. Trodde jeg hadde sletta den linken siden jeg er avrusa fra wow =D Kan ikke love at sida er forsatt "up-to-date." Endret 12. september 2007 av Vuggum
GeirV Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 0-47-14 Mitt build Jeg er godt fornøyd med dette buildet. Det er hovedsaklig PvE build, men kastet inn natural shapeshifter siden det gir en stor fordel PvP. Det er viktig (imo) å fylle opp 41 talents i feral tree før man begynner på resto tree for omen of clarity, siden mangle er en enorm fordel. Begynn helst med talents som bidrar mest til kjappe kills, og rask leveling, og så kan du heller se gjennom tanking talents når du kommer til outland, og evt. ta noen re-spec's... Et mer kortsiktig forslag: (I rekkefølge) 5 - Ferocity 3 - Feral Instinct 2 - Brutal impact 1 - Feral Charge 2 - Feral Swiftness 2 - Sharpened Claws 3 - Predatory Strikes 2 - Primal fury Mitt beste forslag Thick Hide kan være nyttig, men ville ikke brukt 3 points på 10% armor gain før Dire bear form.
olek21 Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 0-47-14 Mitt build Jeg er godt fornøyd med dette buildet. Det er hovedsaklig PvE build, men kastet inn natural shapeshifter siden det gir en stor fordel PvP. Det er viktig (imo) å fylle opp 41 talents i feral tree før man begynner på resto tree for omen of clarity, siden mangle er en enorm fordel. Begynn helst med talents som bidrar mest til kjappe kills, og rask leveling, og så kan du heller se gjennom tanking talents når du kommer til outland, og evt. ta noen re-spec's... Et mer kortsiktig forslag: (I rekkefølge) 5 - Ferocity 3 - Feral Instinct 2 - Brutal impact 1 - Feral Charge 2 - Feral Swiftness 2 - Sharpened Claws 3 - Predatory Strikes 2 - Primal fury Mitt beste forslag Thick Hide kan være nyttig, men ville ikke brukt 3 points på 10% armor gain før Dire bear form. 9484356[/snapback] Videre da? (A)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå