Gå til innhold

Trenger druid built

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, som tittel. Jeg har startet en druid og trenger et talent tree for alle tre typene. Hvilken er deres favoritt? Satser på feral druid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0-47-14

Mitt build

Jeg er godt fornøyd med dette buildet. Det er hovedsaklig PvE build, men kastet inn natural shapeshifter siden det gir en stor fordel PvP. Det er viktig (imo) å fylle opp 41 talents i feral tree før man begynner på resto tree for omen of clarity, siden mangle er en enorm fordel. Begynn helst med talents som bidrar mest til kjappe kills, og rask leveling, og så kan du heller se gjennom tanking talents når du kommer til outland, og evt. ta noen re-spec's... Et mer kortsiktig forslag: (I rekkefølge)

5 - Ferocity

3 - Feral Instinct

2 - Brutal impact

1 - Feral Charge

2 - Feral Swiftness

2 - Sharpened Claws

3 - Predatory Strikes

2 - Primal fury

Mitt beste forslag :p Thick Hide kan være nyttig, men ville ikke brukt 3 points på 10% armor gain før Dire bear form.

Skrevet

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
0-47-14

Mitt build

Jeg er godt fornøyd med dette buildet. Det er hovedsaklig PvE build, men kastet inn natural shapeshifter siden det gir en stor fordel PvP. Det er viktig (imo) å fylle opp 41 talents i feral tree før man begynner på resto tree for omen of clarity, siden mangle er en enorm fordel. Begynn helst med talents som bidrar mest til kjappe kills, og rask leveling, og så kan du heller se gjennom tanking talents når du kommer til outland, og evt. ta noen re-spec's... Et mer kortsiktig forslag: (I rekkefølge)   

5 - Ferocity

3 - Feral Instinct

2 - Brutal impact

1 - Feral Charge

2 - Feral Swiftness

2 - Sharpened Claws

3 - Predatory Strikes

2 - Primal fury

Mitt beste forslag :p    Thick Hide kan være nyttig, men ville ikke brukt 3 points på 10% armor gain før Dire bear form.

9484356[/snapback]

Videre da? (A)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...