sylten Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 heisann folkens Jeg har nettopp innstalert powercolor x1950pro 512mb skjermkort etter å ha innstalert driver til kortet blir jeg kicket av punkbuster meldingen er som følger "punkbuster kicked player ......... Restriction:service Communication Failure PnkBstB.exe handshaking faild er det noen som har noen idee om hva dette kan være? setter STOR pris på hjelp Sylten
kayennefetter Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Bruk søkefunksjonen før du spør, sjekk denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=829636 Ellers kan du søke på google. Har selv samme problemet og holder på å bli sprø!
Fiskeoppdretter Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Ok. - Er det bf2 det er snakk om? - Skjer dette hele tiden? - Fungerte spillet før du fikk nytt skjermkort? - Har du prøvd å reinstallere spillet og installere patch 1.41 (hvis det er bf2...)?
sylten Skrevet 12. september 2007 Forfatter Skrevet 12. september 2007 takker for svar Det virka som bare pokker det har nettopp testa det og det funka bra Takk igjen så håper jeg du oxo vil få det til Sylten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå