Gå til innhold

SKal ha ny Nokia. Hvilken er best?


ThomasWH

Anbefalte innlegg

For nesten 2 år siden spurte jeg folk på dette forumet om hvilken Nokia som var best. Nokia 6280 fikk jeg som svar. Kjøpte den, og har bare hatt problemer siden. Jeg skriver litt om dette i en annen del av forumet.

 

Spørsmålet mitt nå er, igjen, hvilken Nokia som er best pr. i dag. Uavhengig av pris og når telefonen kom ut. Jeg vil ha en ny mobil, og jeg vil ha en som garantert er bra. Dvs. ikke en ny modell. Fordi nye modeller vet vi jo ingenting om, rent kvalitetsmessig. Vil ha noe som allerede er testet av tusenere, og bevist Bra. (Om det finnes!!) Mobilen må ha godt kamera/mms/stort minne/lang batterilevetid/stor skjerm. :)

 

Takk.

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg leste at den hadde 6 timer? Det er det dobbelte av 6280 det. Greit nok for meg. Men jeg vil gjerne ha en mobil som IKKE går istykker. Feks... Hvorfor henger 6280'en min seg? Har noen testet den for overbelastning av SMS? Har over 3000 sms i inbox. Problemene begynner skjelden før det går over 1000. Men den har problemer uansett..

 

Trenger en mobil som tåler alt.

Lenke til kommentar

har selv brukt N91 1. år nå, og er stor fornøyd, den er bare 4 GB utgave men du får den nå i 8 GB utgave, har også lest om folks om har byttet til 16GB HDD i saken.

 

200 Mhz prosessor, bra musikk (med MP3 ihvertfall), Symbian, og det er mye Symbianware ute for telefonen, radio funksjon, DivX er tilgjengelig.

 

Den kan spille MP3 med headset i ca. 8 timer, uten headset ca. 6 timer.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...