Grindal Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hey! En kamerat av meg khar kjøpt seg ny bærbar pc og han har lyst til å ha spill på den men han vet ikke om spillene funker på vista. Spillene han skal spille: Day of Defeat Counter Strike (.16) Condition Zero (CZ) Noen som vet om de funker på vista?
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hey! En kamerat av meg khar kjøpt seg ny bærbar pc og han har lyst til å ha spill på den men han vet ikke om spillene funker på vista. Spillene han skal spille: Day of Defeat Counter Strike (.16) Condition Zero (CZ) Noen som vet om de funker på vista? 9473557[/snapback] Soucre funker i vert fall og Day of the Defeat Source funker
Mr. K Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg har C.S 1.6 og CZ, og de funker minst like bra på Vista som på en XP-maskin
Taraldb Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg har C.S 1.6 og CZ, og de funker minst like bra på Vista som på en XP-maskin 9473767[/snapback] der må jeg si meg uenig.......... søskenbarnet mitt fikk en god berbar hp vista maskin, men *pop* ned til software grafikk (isteden for OpenGL eller det andre som jeg ikke husker, men er dårligere en OpenGL og bedre en software.) Jeg prøvde også vista på min og måtte bruke software grafikk på min og. vista er ikke spille OS! på XP fungerer csen min kjempe bra. EDIT: jannzi du kan jo instalere steam på hans maskin, låne en steam account eller logge inn på din og se om det fungerer. Endret 11. september 2007 av NarilS
wwwerner Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Jeg har alle CS-spillene og Day of Deafet (ikke Source) og kan spille uten feilmeldinger eller andre problemer.
Grindal Skrevet 12. september 2007 Forfatter Skrevet 12. september 2007 Jeg har C.S 1.6 og CZ, og de funker minst like bra på Vista som på en XP-maskin 9473767[/snapback] der må jeg si meg uenig.......... søskenbarnet mitt fikk en god berbar hp vista maskin, men *pop* ned til software grafikk (isteden for OpenGL eller det andre som jeg ikke husker, men er dårligere en OpenGL og bedre en software.) Jeg prøvde også vista på min og måtte bruke software grafikk på min og. vista er ikke spille OS! på XP fungerer csen min kjempe bra. EDIT: jannzi du kan jo instalere steam på hans maskin, låne en steam account eller logge inn på din og se om det fungerer. 9474895[/snapback] Det kan være at du har problemer med din pc men dette gir veldig forskellige svar... noen her so er HELT SIKRE på at det funker...det haster litt nå...
Intern Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 De funker. Sikkert bare drivere hos han som gjorde det ikke funket. Hadde ikke CS 1.6 fungert i Vista, hadde det vært 1. side nyhet på de fleste IT sider.
Imsdalo Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Er ikke spillene det kommer ann på, men hvilke drivere han bruker til sitt skjermkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå