Gå til innhold

Pc spill til vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey!

En kamerat av meg khar kjøpt seg ny bærbar pc og han har lyst til å ha spill på den men han vet ikke om spillene funker på vista.

Spillene han skal spille:

Day of Defeat

Counter Strike (.16)

Condition Zero (CZ)

Noen som vet om de funker på vista? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hey!

En kamerat av meg khar kjøpt seg ny bærbar pc og han har lyst til å ha spill på den men han vet ikke om spillene funker på vista.

Spillene han skal spille:

Day of Defeat

Counter Strike (.16)

Condition Zero (CZ)

Noen som vet om de funker på vista? :hmm:

9473557[/snapback]

Soucre funker i vert fall og Day of the Defeat Source funker

Skrevet (endret)
Jeg har C.S 1.6 og CZ, og de funker minst like bra på Vista som på en XP-maskin

9473767[/snapback]

der må jeg si meg uenig.......... søskenbarnet mitt fikk en god berbar hp vista maskin, men *pop* ned til software grafikk (isteden for OpenGL eller det andre som jeg ikke husker, men er dårligere en OpenGL og bedre en software.) :mad:

Jeg prøvde også vista på min og måtte bruke software grafikk på min og. vista er ikke spille OS! på XP fungerer csen min kjempe bra. :thumbup:

EDIT: jannzi du kan jo instalere steam på hans maskin, låne en steam account eller logge inn på din og se om det fungerer. :innocent:

Endret av NarilS
Skrevet
Jeg har C.S 1.6 og CZ, og de funker minst like bra på Vista som på en XP-maskin

9473767[/snapback]

der må jeg si meg uenig.......... søskenbarnet mitt fikk en god berbar hp vista maskin, men *pop* ned til software grafikk (isteden for OpenGL eller det andre som jeg ikke husker, men er dårligere en OpenGL og bedre en software.) :mad:

Jeg prøvde også vista på min og måtte bruke software grafikk på min og. vista er ikke spille OS! på XP fungerer csen min kjempe bra. :thumbup:

EDIT: jannzi du kan jo instalere steam på hans maskin, låne en steam account eller logge inn på din og se om det fungerer. :innocent:

9474895[/snapback]

Det kan være at du har problemer med din pc men dette gir veldig forskellige svar... noen her so er HELT SIKRE på at det funker...det haster litt nå... :(

Skrevet

De funker.

Sikkert bare drivere hos han som gjorde det ikke funket.

Hadde ikke CS 1.6 fungert i Vista, hadde det vært 1. side nyhet på de fleste IT sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...