Skrufgreen Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Som emnet sier. Må ha det for å adde QW til punk buster, punk buster krever at jeg skal skrive inn game patch. Noen som vet hva nr er? Takker for hjelpen på forhånd.
Fritz0r Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 sikkert det nummeret som står når du starter spillet (sjekk i hjørnene av spillet)
Skrufgreen Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 (endret) Står ikke der. Det var det første jeg så etter. Prøvde også å sjekke options ingen ting der. Holder på å søke på internett, finner ingen ting foreløpig. LØST! Endret 11. september 2007 av Skrufgreen
pingni Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Som emnet sier. Må ha det for å adde QW til punk buster, punk buster krever at jeg skal skrive inn game patch. Noen som vet hva nr er? Takker for hjelpen på forhånd. 9470671[/snapback] Antar du bruker Punkbuster Setup v2.7 Når du legger til ett nytt spill må du angi patch dvs i dette tilfelle blir det mappen som du har spillet i f.eks : C:\Programfiler\id Software\Enemy Territory - QUAKE Wars Demo (Der ligger etqw.exe) mvh pingni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå