AnaXyd Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Okay.. Uansett, de som tror på billigwatt: http://www.patos.no/patos/page.php?34 Les den
Ronny#1 Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Denne skulle vært en sånn "Må leses før innlegg skrives", og "Trykk her hvis du skjønner teksten" i bunnen
Dankwah Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Herregud så gøy det er å se dere ta av! Seff vet jeg at det ikke er 1000w. Lite sannsynlig på en hjemmekino fra samsung. Men jeg må ærlig si at dere er underholdene! haha :!:
Ronny#1 Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Seff trodde du at det var 1000W i den dritten Litt seint å prøve å ro seg i land, når du er midt i Atlanter`n :!:
Dankwah Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Seff trodde du at det var 1000W i den dritten Litt seint å prøve å ro seg i land, når du er midt i Atlanter`n :!: 9624136[/snapback] Hahahah right! Du burde ha skjønt at jeg spøkte når man leser av lyd i Hz og ikke watt!
TheDarkListener Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hahahah right! Du burde ha skjønt at jeg spøkte når man leser av lyd i Hz og ikke watt! Du er ikke den første som har målt annlegget sitt i watt så slapp av
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Skal du ha homepartyanlegg går du for Cervin Vega med en passende NAD-forsterker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå