Dannom Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 (endret) Skal starte med speccs først så problemet eterpå: Processor: AMD Athlon 64 Processor 3800+, MMX, 3DNow, ~2.4GHz Mainboard: MSI K8N SLI-FI, nForce4 SLI, Socket-939, Memory: 2048MB RAM Hard Drive: Western Digital Caviar SE 250GB Video Card: XFX GeForce 7900GT 520M Xtreme 256MB Monitor: Video7 21" Nå til selve problemet. Jeg har tidligere opplevd at datamaskinen har låst seg, så har skjermen blitt svart og 9/10 ganger har "No signal input" dukket opp midt på skjermen i en blå boks. Eneste måte å få tilbake bilde da er å restarte dataen. Men nå kommer jeg ikke engang fram til login før dataen skjermen mister signal til dataen. Har hatt endel problemer med artifacts og MAJOR grafikk errors på spill, men har ikke opplevd å ikke komme forbi windows login før jeg miste signal til skjerm. HAdde et lignendes problem tidligere i sommer, men da var det like 34++ grader i rommet og dataen var ekstremt varm. Men etter å ha ventet til kvelden da temperaturen var lav + en formatering, så virket alt helt fint. Har sjekket at alle kabler står i slik som de skal. Har testet ram i andre slots og bare en i ect. Men det jeg synes er rart er at jeg kan starte dataen i sikkerhetsmodus, så om det er noe driver relatert er uvisst. Men har lagt inn 3 forskjellige uten hell. Sitter å vurderer en formatering, men det er så utrolig kjedelig å måtte formartere når det er så kort stund siden sist :<. Om noen har hatt samme problem eller vet en løsning så mottas dette med takk! Vurderer sterkt å sende inn skjermkort siden jeg har hatt litt problemer med dette og mistenker sterkt at dette er problemet. Leste forresten på en annen side at man kan redusere artifacts på nettopt det kortet jeg har og muligens kunne løste "no signal input". "Set the core speed down to 450MHz and the memory speed down to 1320MHz and then go up from there." Hvor er det jeg endrer på dette? HAdde vært bra å prøvd et par ting før jeg sender inn ect, om det er noe "smått" som er problemet. Edit: Jeg startet ikke å få artifacts før data maskinen var 6-8mnd gammel, og siden da har det blitt litt og litt mer. Btw, man kan fjærne errors ingame med å resize window som jeg må gjøre ofte når jeg spiller wow om det skal være spillbart. Legger også ved link til den tråden jeg refferete til over her, Link Endret 9. september 2007 av Dannom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå