Gå til innhold

Lagg i wow:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spilt wow en stund nå og nå i det siste har spille begynt og hakke/lagge, detter helt ned i 5fps. har prøvd og sette ned oppløsninga men det er helt likt....

Skal jo flyte greit bra på:

CPU: 2,93ghz Intel celeronD

RAM: 1,5gb ddr ram

Skjermkort: 512 ddr2 ram

Noen som har noen formeninger om hvorfor dette har begynt og skje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva slags skjermkort har du? Og hvilken oppløsning kjører du WoW i?

9440438[/snapback]

Skjermkortet mitt er HIS radeon x1650

Kjørte 1024x720 eller hva det var... Nå har jeg prøvd bade 1280x1024 og 800x600 og det lagger/hakker like mye i det dårligste som i det beste:(

Skrevet

Er nok bare tid for en oppgradering kan jeg tenke meg. Jeg kjøpte nettopp ny pc med 8800 GTS 640mb, 3gb ram og 500gb harddisk. Kjører WoW i 1680x1050-oppløsning med 60 fps (max fps). Først og fremst er det vel skjermkort som spiller en stor rolle.

Kan først sjekke litt her. Se om noe av det hjelper.

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

HAr du installert siste drivere til skjermkortet ditt?:)

Skrevet
HAr du installert siste drivere til skjermkortet ditt?:)

9441329[/snapback]

Ja men "Can i run it?" sier jeg ikke har det så ble litt usikker nå.

9441929[/snapback]

Nå blei Alt helt vilt her. pcen gjør som den vil. Lastet ned driver fra amd.com så er jo den riktige driver.. :ermm:

Skrevet
Er nok bare tid for en oppgradering kan jeg tenke meg. Jeg kjøpte nettopp ny pc med 8800 GTS 640mb, 3gb ram og 500gb harddisk. Kjører WoW i 1680x1050-oppløsning med 60 fps (max fps). Først og fremst er det vel skjermkort som spiller en stor rolle.

Kan først sjekke litt her. Se om noe av det hjelper.

9441210[/snapback]

Skru av "Vertical sync" i options menyen så vil du nok kjapt se at 60 fps er langt ifra maks)

Skrevet

Takk for svar:D Har formatert Pcen nå håper det hjelper:D

Men gidder ikke legge inn WoW på nytt så venter til senere idag så jeg kan dra over av en kamerat... Skal se om noe av dette hjelper:P

Skrevet
Takk for svar:D Har formatert Pcen nå håper det hjelper:D

Men gidder ikke legge inn WoW på nytt så venter til senere idag så jeg kan dra over av en kamerat... Skal se om noe av dette hjelper:P

9451522[/snapback]

Installer oppdaterte drivere/oppdateringer til skjermkort, hovedkort, Windows osv.

Scan maskinen med antivirus og antispyware (anbefaler Spybot Search & Destroy).

Defragmenter harddisken(e).

om ikke dette hjelper, så slett Interface og WTF mappene. eller gi de nytt navn, slik at du ikke mister innstillinger og addons om dette ikke hjelper.

eventuellt kjør Repair.exe (du finner denne i WOW-mappen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...