Gå til innhold

Hvordan få Enemy-Territory til å funke på Vista!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har vært mye oppkakling med at Enemy-Territory ikke funker på Vista, har selv fått det til på vista og tenkte jeg skulle hjelpe dere andre trengenede :)

1: først må du ha installert Enemy-Territory og ET 2.60Patch (bare registrer gratis og last ned på www.enemy-territory.com)

2: gå inn hvor ET er installert (vanlig er C:/programfiler/wolfenstein enemy-territory/

3: høyreklikk på ET.exe fila, og trykk på Egenskaper.

4: hukk av på "Kjør dette programmet som administrator"

5: hukk av på "Kjør dette programmet i kompatibilitetsmodus for"

og velg Windows Server 2003 (Service Pack 1) i den lille menyen under (se vedlegg)

6: Enjoy!

NB: blir du kicka av punkbuster da, kan det hjelpe og høyreklikke på ET.exe fila og trykke på "Kjør som administrator".

Gjerne kommenter hva du synes om denne lille "guiden" :):thumbup::thumbup:

post-119446-1188935432_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer meg online men har et annet problem. Hver gang jeg prøver å endre innstillinger kommer denne meldingen opp i konsollen: «GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem». Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?

Skrevet
Kommer meg online men har et annet problem. Hver gang jeg prøver å endre innstillinger kommer denne meldingen opp i konsollen: «GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem». Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?

9448984[/snapback]

prøv å kjøre ET i noe annet enn openGL, og skift ingame

• 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Eg har prøvd å få det til men eg kommer meg inn på server men når eg kommer inn muster eg heile tiden internete.... og når eg spiller eller er på internet skjer det ingenting..

Kva skal eg gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...