Suburbian Hero Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg har altså kjøpt meg en Nokia 6120C. Skuffelsen var at det ikke fulgte med en overgang til vanlige hodesett. Siden det hodesettet som fulgte med var dårlig, mildt sagt så vil jeg bruke mitt eget. Tingen er at vanlige Nokia lydadaptere ikke kan brukes på mobilen, siden den har tre "hull" til lader, 2,5 mm hodesett og USB. Så hvor finner jeg en overgang? Endret 4. september 2007 av SasaB
jornhd Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Du finner det nok på de fleste elektro-butikkene vil jeg tro. Her er noen på nett: https://prisguiden.no/fritekst_sok....d=3,5mm%202,5mm
Suburbian Hero Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Tusen takk. Jeg ble litt bekymret siden de ikke hadde overganger på mobilbutikkene i nærområdet, men skal sjekke på nærmeste Elkjøp eller Expert....
cyclo Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Clas Ohlson er vell en sikker vinner tenker jeg
Raste Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jepp, Clas Ohlson har en del sånne overganger til 3mm Skjekk der eller på hjemmesiden så finner du sikkert no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå