Gå til innhold

gothic 2 NOTR, vil ikke starte!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har kjøpt meg gothic 2 med notr å har spillt endel til nå men det vil faen ikke starte lengre. jeg har spillt det med cd 4, alltså install cda til notr. har slitt litt med å starte det med den tidligere men nå vil det ikke uansett. det kommer bare en lyd (lyden heter standard lydsignal) hver gang jeg prøver.

noen fårslag?

Endret av Pibeba
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
prøv å bruk en av de andre cd-ene å se om det fungerer

får du opp en feilmelding eller er det bare en lyd og ingenting som skjer videre?

9427350[/snapback]

jeg har prøvd alle cdne og ingen funker. får bare en lyd så stopper alt.

Endret av Pibeba
Skrevet (endret)
jeg har kjøpt meg gothic 2 med notr å har spillt endel til nå men det vil faen ikke starte lengre. jeg har spillt det med cd 4, alltså install cda til notr. har slitt litt med å starte det med den tidligere men nå vil det ikke uansett. det kommer bare en lyd (lyden heter standard lydsignal) hver gang jeg prøver.

noen fårslag?

9426072[/snapback]

Noe banalt, men det virket for meg: Vent, vis tålmodighet!

Det er et kjent problem at Gothic 2 av og til bruker år og dag på å starte opp/registrere cden. Hvis ikke det virker får du prøve noen av de andre tipsene på den siden, oppdatere driverne til lydkortet etc.

Endret av Beeblebrox
Skrevet

noen fårslag?

9426072[/snapback]

Noe banalt, men det virket for meg: Vent, vis tålmodighet!

Det er et kjent problem at Gothic 2 av og til bruker år og dag på å starte opp/registrere cden. Hvis ikke det virker får du prøve noen av de andre tipsene på den siden, oppdatere driverne til lydkortet etc.

9440798[/snapback]

en jeg kommer aldri inn en gang på spillet. ikke inn på menyen en gang. jeg trykker på g2notr ikonet å får bare en lyd. jeg har spillt med cd fire så jeg må gå uy av innstall menyen til notr hver gang.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Forstatt ingen som kan hjelpe, negynner snart å grine!

jeg vil spiller mer notr jag skal spille mer. hjelp!

Jeg formaterer å kjøper bare Univers å håper at det funker..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...