Pibeba Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) jeg har kjøpt meg gothic 2 med notr å har spillt endel til nå men det vil faen ikke starte lengre. jeg har spillt det med cd 4, alltså install cda til notr. har slitt litt med å starte det med den tidligere men nå vil det ikke uansett. det kommer bare en lyd (lyden heter standard lydsignal) hver gang jeg prøver. noen fårslag? Endret 4. september 2007 av Pibeba
cannavaro Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 prøv å bruk en av de andre cd-ene å se om det fungerer får du opp en feilmelding eller er det bare en lyd og ingenting som skjer videre?
Pibeba Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 (endret) prøv å bruk en av de andre cd-ene å se om det fungerer får du opp en feilmelding eller er det bare en lyd og ingenting som skjer videre? 9427350[/snapback] jeg har prøvd alle cdne og ingen funker. får bare en lyd så stopper alt. Endret 4. september 2007 av Pibeba
cannavaro Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 ta back-up av save-game filene å reinnstaler spillet
Pibeba Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 ta back-up av save-game filene å reinnstaler spillet 9432027[/snapback] har allerede gjort det
Beeblebrox Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) jeg har kjøpt meg gothic 2 med notr å har spillt endel til nå men det vil faen ikke starte lengre. jeg har spillt det med cd 4, alltså install cda til notr. har slitt litt med å starte det med den tidligere men nå vil det ikke uansett. det kommer bare en lyd (lyden heter standard lydsignal) hver gang jeg prøver. noen fårslag? 9426072[/snapback] Noe banalt, men det virket for meg: Vent, vis tålmodighet! Det er et kjent problem at Gothic 2 av og til bruker år og dag på å starte opp/registrere cden. Hvis ikke det virker får du prøve noen av de andre tipsene på den siden, oppdatere driverne til lydkortet etc. Endret 6. september 2007 av Beeblebrox
Pibeba Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 jeg har kjøpt meg gothic 2 med notr å har spillt endel til nå men det vil faen ikke starte lengre. jeg har spillt det med cd 4, alltså install cda til notr. har slitt litt med å starte det med den tidligere men nå vil det ikke uansett. det kommer bare en lyd (lyden heter standard lydsignal) hver gang jeg prøver. noen fårslag? 9426072[/snapback] Noe banalt, men det virket for meg: Vent, vis tålmodighet! Det er et kjent problem at Gothic 2 av og til bruker år og dag på å starte opp/registrere cden. Hvis ikke det virker får du prøve noen av de andre tipsene på den siden, oppdatere driverne til lydkortet etc. 9440798[/snapback] en jeg kommer aldri inn en gang på spillet. ikke inn på menyen en gang. jeg trykker på g2notr ikonet å får bare en lyd. jeg har spillt med cd fire så jeg må gå uy av innstall menyen til notr hver gang.
Pibeba Skrevet 12. september 2007 Forfatter Skrevet 12. september 2007 er det ingen som kan hjelpe meg? jeg trenger dere folkens. hver så vennlige
cannavaro Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 ta back-up av save-game filene å reinnstaler spillet 9432027[/snapback] prøvd?
Pibeba Skrevet 12. september 2007 Forfatter Skrevet 12. september 2007 ta back-up av save-game filene å reinnstaler spillet 9432027[/snapback] prøvd? 9482157[/snapback] jåpp det har jeg
Pibeba Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Forstatt ingen som kan hjelpe, negynner snart å grine! jeg vil spiller mer notr jag skal spille mer. hjelp! Jeg formaterer å kjøper bare Univers å håper at det funker..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå