ticalOne Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Synes det unektelig ser litt imponerende ut. Kjipt at SE sannsynligvis blir den siste produsenten som kommer med 5 MP, og da med ræva videokamera. Tror jeg må se litt nærmere på denne når den kommer. Endret 4. september 2007 av ticalOne
Januar333 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Så lenge optikken ikker er bedre hjelper det ikke med 5mpx
Lawliet Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Tror jeg skal kjøpe denne, mye grunnet videokameraet. Men det kommer selvsagt ann på prisen, ligger unna om den liksom koster 10'000
Vassbytta Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 eg har hørt at denna mobilen er veldig dårlig. Den er veldig dårleg kamera på og den er treig.
OstePåPp Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 eg har hørt at denna mobilen er veldig dårlig. Den er veldig dårleg kamera på og den er treig. Da har du vel hørt det da, men faktum er det at denne telefonen er god, og at det har fått strålende kritikk. Fikk denne telefonen i går, og jeg angrer ikke et sekund på kjøpet. Den er rask, og kamera er helt overlegent. Men hvis du kommer med seriøsekilder til hvor du har fått det fra, så hadde det vært fint.
peder--- Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Messi91 Lagt til 04/09-2007 : 20:04 Tror jeg skal kjøpe denne, mye grunnet videokameraet. Men det kommer selvsagt ann på prisen, ligger unna om den liksom koster 10'000 Under 4 000 er da rimelig? ;D
Vassbytta Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 eg har hørt at denna mobilen er veldig dårlig. Den er veldig dårleg kamera på og den er treig. Da har du vel hørt det da, men faktum er det at denne telefonen er god, og at det har fått strålende kritikk. Fikk denne telefonen i går, og jeg angrer ikke et sekund på kjøpet. Den er rask, og kamera er helt overlegent. Men hvis du kommer med seriøsekilder til hvor du har fått det fra, så hadde det vært fint. En kompis av meg har ogso fått mobilen og han seie at det va eit stort bomkjøp. Absolutt ikkje verdt pengane er berre ein av tinga han har sagt om denna mobilen. I tillegg er touchscreen'en dårlig...
Lawliet Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 eg har hørt at denna mobilen er veldig dårlig. Den er veldig dårleg kamera på og den er treig. Da har du vel hørt det da, men faktum er det at denne telefonen er god, og at det har fått strålende kritikk. Fikk denne telefonen i går, og jeg angrer ikke et sekund på kjøpet. Den er rask, og kamera er helt overlegent. Men hvis du kommer med seriøsekilder til hvor du har fått det fra, så hadde det vært fint. En kompis av meg har ogso fått mobilen og han seie at det va eit stort bomkjøp. Absolutt ikkje verdt pengane er berre ein av tinga han har sagt om denna mobilen. I tillegg er touchscreen'en dårlig... Ikke hør på den skalken. Prater berre drit! Uansett. Bestilte på tirsdag fra MPX og regner med jeg får den på mandag.
ksvens1 Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Broren min fikk denne på Fredag og han er kjempe fornøyd med den
Vigleikh Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 LG KU990 Viewty har allerede en stor tråd her på forumet. Hva med å forsette diskusjonen der? LG Viewty
Lawliet Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 LG KU990 Viewty har allerede en stor tråd her på forumet. Hva med å forsette diskusjonen der? LG Viewty jepp, ingen vits i å ha to tråder for samme telefon. Denne tråden kan for min del bare stenges.
flubby Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Faktumet er at den har en touch skjerm som er veldig enkel å bruke og hurtig nok. Den har også et bra kamera som etter min mening er bedre en n95. Har til gode å se en test som ikke anbefaller denne.
Fredrik Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Tråden skled ut med off-topic, samt at vi har en annen tråd som er relevant for emnet. Tre poster slettet, og tråden stenges. Tilbakemeldinger på moderering tas som vanlig på PM.
Anbefalte innlegg