Gå til innhold

HTC gratis oppdatering til WM6. Feilmelding


philipb

Anbefalte innlegg

Har ventet en god stund på oppgradring fra WM5 til WM6 til min HTC s620

Endelig har den kommet, men dessverre så feiler oppgraderingen!

Har fått lastet ned oppdateringen (HTC_S620_WWE_1.27.405.1_4.1.13.44_02.94.90_Ship.exe), og den starter opp. Men ved 3% stopper installasjonen og følgende feilmelding kommer opp:

 

Error [294] Invalid Vender ID.

This update utility cannot be used for your Smartphone. Please check your update utility.

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ventet en god stund på oppgradring fra WM5 til WM6 til min HTC s620

Endelig har den kommet, men dessverre så feiler oppgraderingen!

Har fått lastet ned oppdateringen (HTC_S620_WWE_1.27.405.1_4.1.13.44_02.94.90_Ship.exe), og den starter opp. Men ved 3% stopper installasjonen og følgende feilmelding kommer opp:

 

Error [294] Invalid Vender ID.

This update utility cannot be used for your Smartphone. Please check your update utility.

 

Noen som har noen tips?

9420531[/snapback]

 

Jeg har samme telefonen og fikk samme feilmeldingen, all hjelp verdsettes...

Lenke til kommentar
Da tror jeg det er feil rom, på en måte. Altså om telefonen er kjøpt fra/via feks dangaard må det lastes ned en egen rom derfra. Jeg er litt på tynn is, men ett google søk på "Error [294] Invalid Vender ID" burde hjelpe dere

 

Du har nok rett, dessverre. Har googlet og googlet på dette, og med unntak av noen amerikanere som har kjørt noen spesieller flasher så har de fleste i ihvertfall norden samme problem.

Forsøkte å ringe HTC support i går, men kom til en svarer. la igjen beskjed men regner ikke med å høre noe fra de.

Lenke til kommentar

Fikk faktisk en telefon fra HTC support nå.

Ikke værst.

Han hadde dessverre ingen løsning, men kunne bekrefte at han hadde fått mange telefoner med nordmenn med akkurat samme problem.

Dette er nå sendt videre i HTC hierarkiet, og jeg håper de får løst dette så snart som mulig.

 

Jeg haaaater å vente på nye ting hehe

Lenke til kommentar
Fikk faktisk en telefon fra HTC support nå.

Ikke værst.

Han hadde dessverre ingen løsning, men kunne bekrefte at han hadde fått mange telefoner med nordmenn med akkurat samme problem.

Dette er nå sendt videre i HTC hierarkiet, og jeg håper de får løst dette så snart som mulig.

 

Jeg haaaater å vente på nye ting hehe

9424250[/snapback]

 

 

Jeg også, vi er nok mange med samme problemet - så det er fint om du holder oss orientert dersom du hører noe mer eller finner en løsning. Jeg har også kontaktet HTC ang. dette, men får selvfølgelig ikke svar..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg installerte og fant ut at språket i oset heldigvis var på engelsk.

 

Men nå lurer jeg på hvordan man slår av den fantastisk irriterende xt9 ordboken. Jeg ser noen sier man skal holde inne stjerne tasten, når jeg prøver det skjer det dessverre fint lite. Ironisk nok kjøpte jeg denne telefonen for å slippe å forholde meg til tvilsomme ordbøker som aldri gjør det man vil :wallbash:

 

Hadde vert kjekkt med et lite hint i rett retning ;)

 

EDIT: Jeg fant ut av ordbokproblematikken etter enda en liten runde googling. Man må trykke fn+space for å få opp menyen man trenger. :)

Endret av un0kai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...