Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2007 - tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har noen brae taktikker til fjell eller sprint?

:)

9419394[/snapback]

Sprint er ganske enkelt, jeg pleier å være Credit Agricole med Thor Husovd som spurter.

Da ligger jeg som regel midt i hovudfeltet med alle mine hele løpet. Viss der er et brudd, sender jeg alle untatt Thor og Julian Dean frem får å ta igjen bruddet.

Da spurten kommer, setter jeg Thor til å fylle Dean. Så trykker jeg spurt på Dean ganske tidlig, kanskje når det er 1-2km igjen.

Så da det er 200-500 meter igjen, trykker jeg spurt på Thor

Pleier å vinne ganske mange spurt etapper :tease:

Skrevet (endret)
Er det noen som har noen brae taktikker til fjell eller sprint?

:)

9419394[/snapback]

Sprint er ganske enkelt, jeg pleier å være Credit Agricole med Thor Husovd som spurter.

Da ligger jeg som regel midt i hovudfeltet med alle mine hele løpet. Viss der er et brudd, sender jeg alle untatt Thor og Julian Dean frem får å ta igjen bruddet.

Da spurten kommer, setter jeg Thor til å fylle Dean. Så trykker jeg spurt på Dean ganske tidlig, kanskje når det er 1-2km igjen.

Så da det er 200-500 meter igjen, trykker jeg spurt på Thor

Pleier å vinne ganske mange spurt etapper :tease:

9419533[/snapback]

Sprinten startr som oftest før 1-2 km igjen (på PCM 07) i hvert fall så da må du jo følge noen med Julian Dean når spurten starter?

Endret av olav_95
  • 2 uker senere...
Skrevet

Når man bruker opptrekker så vet jeg at opptrekkeren skal væe på 99 men skal han være på hold posisjon, innsattsviser, kort pause osv.

Skrevet
Jeg syns spillet er bra, men jeg har hørt at det er noen ting som er bedre med 2006-versjonen. F. eks. at du kan stille inn kameraet sånn du vil ha det.

9424842[/snapback]

Det kan du i 07-versjonen også. Bare hold inne ctrl( eller var det "alt"? Husker ikke i farta) og beveg musa.

Når man bruker opptrekker så vet jeg at opptrekkeren skal væe på 99 men skal han være på hold posisjon, innsattsviser, kort pause osv.

Ha på dotten.

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg syns spillet er bra, men jeg har hørt at det er noen ting som er bedre med 2006-versjonen. F. eks. at du kan stille inn kameraet sånn du vil ha det.

9424842[/snapback]

Det kan du i 07-versjonen også. Bare hold inne ctrl( eller var det "alt"? Husker ikke i farta) og beveg musa.

Ha på dotten.

9480933[/snapback]

Hvilken av de er dotten? (Jeg er kanskje litt dårlig, men har nettop fått spillet :blush: )

Skrevet
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9424842[/snapback]

Ha på dotten.

9480933[/snapback]

Hvilken av de er dotten? (Jeg er kanskje litt dårlig, men har nettop fått spillet :blush: )

9545183[/snapback]

Den ene prikken med en pil ved siden av. Nest lengst til venstre

Skrevet
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9424842[/snapback]

Ha på dotten.

9480933[/snapback]

9545183[/snapback]

Den ene prikken med en pil ved siden av. Nest lengst til venstre

9545377[/snapback]

Takker til RoverS90.

Men vis det er klatre-etappe og det er 10 km til mål og jeg ligger 40 sekunder foran E2 med Sastre. Og jeg har på 99, men de bare spiser innpå meg og tar meg igjen til slutt. Jeg skjønner det ikke. Jeg har jo på 99 og det er det høyeste!!

Skrevet

Kanskje du har fått 4 røde barer? Du bør prøve å ha pulsen under kontroll. 166 er det magiske tallet, men når du nærmer deg mål kan du godt gi litt mer så lenge du ikke får alle de 4 barene fullt opp med rødt.

Skrevet
Kanskje du har fått 4 røde barer? Du bør prøve å ha pulsen under kontroll. 166 er det magiske tallet, men når du nærmer deg mål kan du godt gi litt mer så lenge du ikke får alle de 4 barene fullt opp med rødt.

9585338[/snapback]

Ok, har skjedd noen ganger. På karriere er jeg CSC og C. Sastre. Hva er lurt å gjøre på klatre-etappene? Når det er 10 km igjen til mål og jeg bare ligger sammen med Valverde, Vino osv. Hva skal jeg gjøre da? Sastre er jo dårlig på spurt, og jeg vil gjerne vinne litt tid på sammenlagten også!

Skrevet
Ok, har skjedd noen ganger. På karriere er jeg CSC og C. Sastre. Hva er lurt å gjøre på klatre-etappene? Når det er 10 km igjen til mål og jeg bare ligger sammen med Valverde, Vino osv. Hva skal jeg gjøre da? Sastre er jo dårlig på spurt, og jeg vil gjerne vinne litt tid på sammenlagten også!

9597928[/snapback]

Hvis du har mye blått så kan du prøve å angripe. (du kan drikke en flaske hvis du har en til overs for å få mer blått) Ellers er det ikke så mye å gjøre. Hvis Sastre føler seg bra før spurten så er det jo ingen umulighet at han slår Valverde i en spurt om han sliter.

Skrevet

9597928[/snapback]

Hvis du har mye blått så kan du prøve å angripe. (du kan drikke en flaske hvis du har en til overs for å få mer blått) Ellers er det ikke så mye å gjøre. Hvis Sastre føler seg bra før spurten så er det jo ingen umulighet at han slår Valverde i en spurt om han sliter.

9600025[/snapback]

Det gå sikkert men det skal vel mye til. :hmm: (Valverde har jo 70 og Sastre noe med 50 på spring) Bare ett spørsmål: Er musen din på spillet også ganske treig? (Går det an å gjøre noe med det?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...