Oxygen 07-12 Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Spilte litt rundt og kom borti en server som heter VIA. Der måtte jeg laste ned serverens skinpakke. Jeg fikk overwrita den med mine egne, mens de vanlige skinnene ikke blir overwrited. Hvordan fikser jeg det?
Lapp1 Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Hmm? Skjønte ikke helt hva du mente? Vil du ha nye skins eller prøver du å bli kvitt skins? Eller vil du beholde de skinnene som serveren hadde? Om du ville beholde dem skal det være en eller annen navn på den pakken som sikkert ligger i models mappa di. gå inni den å kopier & lim inn i /weapons så skal det funke.
Oxygen 07-12 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 Jeg har mine egne skins på materials/models/player Når jeg joina VIA ble det laget en mappe som heter skitz med egne player skins for ekstra med models. De fikk jeg forandret på. De skinnene jeg bruker i player mappa virker på andre servere unntatt VIA sin server. Altså når jeg joiner VIA ser jeg default skinnene i stedet for de jeg har laget selv, men når jeg joiner andre servere så ser jeg de skinnene jeg laget selv. Hvorfor er det slik?
Lapp1 Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Fordi de har installert en plugin som tvinger brukere til å ha spesielle skins. Kommer ikke på noen commands som kan disable nedlasting av skins o.l, om det er noen.
Oxygen 07-12 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 Jeg ble ikke tvunget til å bruke dem, jeg overwrited dem med mine egne. Det er default skins som ikke blir overwrited på den serveren.
neadii Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Slett models mappa, da skal det lages automatisk en ny mappe når du starter CS med de originale modelsa.
Oxygen 07-12 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 Denne posten handler om skins. Såvidt jeg vet så er å forandre på models ansett som juks, og jeg ville blitt banna. Hvis du mente at man får lastet ned default skins så går ikke det, dessuten er det ikke det jeg er ute etter heller. Jeg har laget mine egne skins fra default skins, men som sagt så funker ikke de skinnene på VIA serveren. Derimot virka det når jeg redigerte de skinnene VIA tvinger meg til å bruke. Altså denne serveren bruker både default skins og VIA sine egne på en og samme gang. Dette er ikke VIA som overwrite default skins med VIA sine, men bruker altså alle disse skinnene på en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå