Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Plombe på Honda MTX


Apo1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såvidt jeg husker så har ikke gamle honda modeller plomber, men begrenset med hestekrefter..

 

men, kan hende jeg husker feil :)

9419164[/snapback]

 

Tull og tøys. ;)

Plombering i potta, og forgasser'n er liten og har liten dyse. Innsuget er muligens strupa, husker ikke om de gjorde det så tidlig.

Lenke til kommentar
Det var noe sånn med Honda MT5 ? husker da å ha lest noe sånn.. men jaja, da er det vel plombe da ;D

9419255[/snapback]

 

Hm, det er jo i utgangspunktet lav effekt på dem, det er tross alt 50ccm vi snakker om. ;)

Men, det er plombering i dem. Selv en så liten motor får nok effekt til å komme seg over 50 km/h hvis man fjerner alle restriksjoner.

Trimming av mopeder er forøvring forbudt i henhold til norsk lov om de skal brukes på offentlig veg med hvite skilter etc. Så er det nevnt.

Lenke til kommentar

hehe:P er det ikkje 50 som er fartsgrensa på moped? eller er de bare tull som eg har høyrt?:p du kan vell ikkje bli tatt når den er orginal eller? :hmm: så kan vell rekne med 75 når plomba er vekke..... eller er det for masse og håpe på? hadde håpt 80 da....... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Mopeder har begrensning på effekt, 5 HK er det vel?

Eldre mopeder som er laget før disse reglene trådde i kraft har en begrensning på 60 km/h. Men, det skal sies at det er lenge siden jeg har kikka på disse reglene, siden jeg ikke driver så mye med mopeder o.l lenger. :)

 

Hva slags effekt du vil få vil jeg ikke spekulere i. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...