TheClown Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 (endret) Heisann. Jeg holder på med en portal for siden clanserver.no og bruker tråder & poster fra phpBB 3 forumet som hører til siden som nyhetssystem. Alt er ferdig nå, borsett fra en ting. Datoen for opprettelse av en tråd blir lagret i databsen som en laaang "kode" og jeg trenger hjelp til å løse den opp slik at den blir lesevennelig igjen. Slik ser koden ut i databasen: 1. 1188658546 2. 1188596926 3. 1188596707 Koden for å lage stringen (i forumet) POST_DATE' => ($post_data['post_time']) ? $user->format_date($post_data['post_time']) : '', Dateformatet i forumet. d M Y H:i Hvordan gjør man det om til en dato igjen? Jeg har aldri vært borti noe lignende før, men jeg tipper det har noe med timestamp å gjøre. (Gjerne sleng dette i en funksjon siden det må passe inn med resten av koden) All hjelp mottas med - Th0mas^ Endret 1. september 2007 av TheClown
Martin A. Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 PHP <?php $post_data['post_time'] = 1188596926; echo date( 'd M Y H:i', $post_data['post_time'] ); ?> Kodeord: date() & time()
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå