Gå til innhold

Hjelp til ny pc

Anbefalte innlegg

Vurderer å bygge meg ny tasjonær pc snart, og har sett lit på f.eks den hardware anbealer som spillpc. Er den bra eller vil dere anbefale en annen? i såfall hvordan komponenter osv vil være bra på en spillpc til 10-15 000? (har skjerm, tastatur osv..)

Denne pcen som jeg har satt opp her har jeg tenkt litt på, men har noen forslag om å bytte noen av komponentene hadde det vært fint.

Endret av Zandmann
Videoannonse
Annonse

jeg holder med Fritzor. Vent til amd kommer i butikken. i slutten av september - begynnelsen av oktober er det ventet og ha dem i hyllene her i norge. Amd sin løsning er mye mer effektiv enn intels. AMD får 4 kjerner på en chip, mens intel tar 2 dual core chips og legger dem oppå hverandre og knytter dem i sammen. vent til amd barcelona kommer.

Bytt psu, apevia selger ganske bra psu'er. 500 watt til 600kr.

jeg holder med Fritzor. Vent til amd kommer i butikken. i slutten av september - begynnelsen av oktober er det ventet og ha dem i hyllene her i norge. Amd sin løsning er mye mer effektiv enn intels. AMD får 4 kjerner på en chip, mens intel tar 2 dual core chips og legger dem oppå hverandre og knytter dem i sammen.  vent til amd barcelona kommer.

Bytt psu, apevia selger ganske bra psu'er.  500 watt til 600kr.

9456598[/snapback]

Endret av Zandmann
  • 3 uker senere...
jeg holder med Fritzor. Vent til amd kommer i butikken. i slutten av september - begynnelsen av oktober er det ventet og ha dem i hyllene her i norge. Amd sin løsning er mye mer effektiv enn intels. AMD får 4 kjerner på en chip, mens intel tar 2 dual core chips og legger dem oppå hverandre og knytter dem i sammen. vent til amd barcelona kommer.

Bytt psu, apevia selger ganske bra psu'er. 500 watt til 600kr.

9456598[/snapback]

Noen som vet om amd er kommet i butikken, og hvilket hovedkort som vil passe til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...