HOHOHOHO222 Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 en venn av meg har en ganske bra mic, men når han snakker på ventrilo begynner den plutselig å skurre skikkelig høyt. vet noen hva som kan være problemet? mvh PortioN
Skagen Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 For høyt volum på mic-inngangen kanskje (clipping)?
HOHOHOHO222 Skrevet 1. september 2007 Forfatter Skrevet 1. september 2007 For høyt volum på mic-inngangen kanskje (clipping)? 9407524[/snapback] tror ikke det, miccen er vanligvis helt fin, men pltselig så blir den driit høy og skurrer
Anon-UhBWH7 Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 den er kjip! hadde akkurat samme problem på min gamle pc! saken ligger faktisk i lydkortet! antar han har creative soundblaster audigy? som regel den som har problemet. eneste mulighet er å skaffe nytt lydkort... soz
HOHOHOHO222 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Skrevet 2. september 2007 Etern1tyy skrev: den er kjip! hadde akkurat samme problem på min gamle pc! saken ligger faktisk i lydkortet! antar han har creative soundblaster audigy? som regel den som har problemet. eneste mulighet er å skaffe nytt lydkort... soz 9408884[/snapback] ok, skal fortelle det til han. takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå