Fluggua Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Jeg er på leit etter et idiotenkelt hjemmesideprogram hvor jeg kan integrere JAlbum. Gjerne et hjemmesideprogram som er like enkelt og basert på mye av det samme som JAlbum - putt inn, klikk og legg ut. Templates er dermed et must. Jeg skal ha en fast heading med et slagord og en stolpe til venstre og høyre med fast informasjon. I midten skal bildene (JAlbum) ligge. I bunn skal jeg muligens ha en fast tekst, men vet ikke ennå. Noen som har forslag til et slik hjemmesideprogram, evt. et program med allbum. Gjør ikke noe om det ligger blogmulighet, kan hende er den nyttig å ta i bruk senere, men jeg trenger den ikke akkurat nå. Bruker ftp til å legge det ut. Jeg er oppegående på å bruke dataprogrammer som Photoshop, avanserte tegneprogrammer, men på dette feltet er jeg rimelig blank (Microsoft Publisher er mitt høyeste nivå på den fronten).
flyndrefjes Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Hvorfor lærer du deg ikke å programmere HTML-sider «skikkelig», først som sist? Bruk Notisblokk eller lignende. Begynn her
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Hvorfor lærer du deg ikke å programmere HTML-sider «skikkelig», først som sist? Bruk Notisblokk eller lignende. Begynn her 9402568[/snapback] Fordi det tar for lang tid!? Du kan bruke Web Page Maker eller Webpagemaker som det kanskje heter. Og bruke iframe i den delen du vil integrere jalbum. <iframe name="mainFrame" width="100%" height="100%" src="LINK TIL JALBUM"></iframe> Wiken...
Fluggua Skrevet 1. september 2007 Forfatter Skrevet 1. september 2007 Hvorfor lærer du deg ikke å programmere HTML-sider «skikkelig», først som sist? Begynn her 9402568[/snapback] Hvorfor lærer jeg meg ikke å bygge mitt eget hus, først som sist. Fordi det er fagfolk som kan dette bedre enn meg... Du kan bruke Web Page Maker eller Webpagemaker som det kanskje heter. Og bruke iframe i den delen du vil integrere jalbum. <iframe name="mainFrame" width="100%" height="100%" src="LINK TIL JALBUM"></iframe> Wiken... 9403117[/snapback] Takk. Jeg skal kikke på dette. Kan jeg få spørre hvilket program du har brukt på din side? Den likte jeg - ryddig, enkel og delikat!
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Jeg har selv brukt Web Page Maker. Wiken..
Fluggua Skrevet 1. september 2007 Forfatter Skrevet 1. september 2007 (endret) Og JAlbum? Takk for tipset, Wiken. Jeg har så vidt tittet og jeg tror dette er det jeg lette etter. Lørdagskvelden blir nok data i dag. Endret 1. september 2007 av Fluggua
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Jeg brukte JAlbum tidlgere, men jeg fannt ut at denne ikke var helt slik jeg ville ha den. Så nå bruker jeg Porta i Iframe. http://www.stegmann.dk/mikkel/porta/ Wiken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå