mrf00rk Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Da har jeg startet opp igjen spillingen. Half-life 2 måtte instaleres og dermed Counterstrike. Men jeg har gammelt system. Jeg har P4 2.8 HT og et ATI 9800pro. Dette holdt for 3 år siden når jeg spilte sist men nå får jeg veldig lav fps. ca 15-20fps. Er det noe jeg kan gjøre for å heve dette litt? Jeg har selvsagt skrudd av det meste i services.msc og alt virker clean, men jeg får fortsatt veldig lav fps. Kan jeg investere i nytt skjermkort for å øke fps litt? Jeg har tenkt på å handlet komplett nytt system men det virker veldig overkill å kjøpe inn nytt utstyr bare for å spille cs. Finne det nye "billige" AGP-kort som kan hjelpe på? -Andreas.
humbuq Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Lavere oppløsning, skru av AA/AF om du har det på.
mesha Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Først så brude du kanskje sjekke pcen for trojaner, virus .o.l! http://housecall.trendmicro.com/ Ellers så kan du jo ta lavere oppløsning så får du vel høyere FPS.
Jooakim Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Om du hadde fulgt denne tråden, hadde du funnet denne guiden, hvor det står et par tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå