jallajoj Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jeg sitter da og leiter etter ett spill jeg spilte littegran for en stund siden. Alt i spillet skjer automatisk, spilleren går rundt og dreper alle monster på en bane og tjener penger, når alle monster er døde kan du velge hvilken bane du vil spille på etterpå, og kjøpe oppgraderinger som våpen rustning osv Eneste jeg kan huske at du kan gjøre mens den dreper er og spise mat/drikke Men klarer ikke og finne spillet eller husker hva det heter, noen som har hvert borti det eller husker hva spillet heter eller finnes?
duppsko Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jeg ble anbefalt for noen dager siden å prøve noe som het Progress Quest. Tror jeg det het.... Det hørtes ut som det du er ute etter ihvertfall. Synes det var noe av det fjerneste jeg har "spilt". Start og så se på noe som går automatisk...... gosh
jallajoj Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Var ikke Progress Quest... Men konseptet er det samme, start, se på, kjøp.. gjenta men spillet jeg leter etter hadde ikke støtte for multiplayer, og var ikke så windows inspirert i layouten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå