edson92 Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 jeg instalerte bf2 på min pc for og teste og lagde min første account ikke sant så skulle jeg avinstalere fordi jeg få ny pc og jeg skal instalere på den så nor jeg hadde avinstalert komm det opp vil du slette profil og tror jeg jeg trykket bare ja så etter det har ikke jeg noe stats på min profil jeg har instalert det igjen på samme data for de jeg ville spille mer før min nye pc kommer så mine point eller hva det heter kommer ikke opp why nor jeg går på bf2 stats nl eller hva det heter så står det at mit nick ikke eksisterer jeg har jo en account og såån er ny i bf2 men hvordan kan jeg få til bake min profil ? for ikke oppgradert sikkert heller vis min stats ikke kommer siden jeg sletta min profil tror jeg hvordan få jeg til bake pleas hjelp må jeg kjøpe hel nytt spill bare for en en profil ? da blir jeg lei meg
FPShooter Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 (endret) For å hente en gammel profil trykker du på "retrieve account" i innloggingsmenyen. Men les dette(igjen?) før du poster flere nærmest uleselige poster om stats her: - ta ett kurs i norsk.- innstaller nyeste patch(1.41). - spill på ranka servere. - ha tålmodighet, det kan ta noen dager før poengene registreres. Endret 29. august 2007 av FPShooter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå