mitzui Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 hei jeg installerte drømmefal på pc`n min med vista. når jeg startert spillet går det gjennom ett protection sys. å da kommer det opp en feil meld om at pc`n min ikke står som administrator. noen som har vert borti dette eller kan hjelpe? min teori er at den ikke samsvarer med vista!
TronDoZY Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 hei jeg installerte drømmefal på pc`n min med vista. når jeg startert spillet går det gjennom ett protection sys. å da kommer det opp en feil meld om at pc`n min ikke står som administrator. noen som har vert borti dette eller kan hjelpe? min teori er at den ikke samsvarer med vista! 9381347[/snapback] Prøv å kjøre som administrator (høyre klikk) eller prøv å skifte kompatibels modus til WINDOWS XP SERVICE PACK 2.
mitzui Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 hei jeg installerte drømmefal på pc`n min med vista. når jeg startert spillet går det gjennom ett protection sys. å da kommer det opp en feil meld om at pc`n min ikke står som administrator. noen som har vert borti dette eller kan hjelpe? min teori er at den ikke samsvarer med vista! 9381347[/snapback] Prøv å kjøre som administrator (høyre klikk) eller prøv å skifte kompatibels modus til WINDOWS XP SERVICE PACK 2. 9381459[/snapback] takk! men jeg kjøre som som administrator å jeg lastet ned siste oppdat for vista
TronDoZY Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 høyre klikk på filen du vil ha åpnet...trykk på kompatibilitet, scroll ned til windows service pack 2, trykk bruk og så ok. Høyre klikk på filen du vil ha åpnet, trykk kjør som admin. Prøv å gjøre disse, tror ikke du forsto helt hva jeg mente med å skifta kompatibilitets modus og slik =) Har også problemer med "du må kjøpre blalbalblal som admiN" så dette skal virke, iallefall prøv.
V5R1X Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 høyre klikk på filen du vil ha åpnet...trykk på kompatibilitet, scroll ned til windows service pack 2, trykk bruk og så ok. Høyre klikk på filen du vil ha åpnet, trykk kjør som admin. Prøv å gjøre disse, tror ikke du forsto helt hva jeg mente med å skifta kompatibilitets modus og slik =) Har også problemer med "du må kjøpre blalbalblal som admiN" så dette skal virke, iallefall prøv. 9381586[/snapback] Trådstarter har nok fremstilt problemet sitt litt uklart. Problemet gjelder et program som kalles "StarForce Protection" som har til hensikt å sjekke spillets originalitet. Denne driveren blir blokkert grunnet det Vista kaller "kompabilitetsårsaker". Dermed, siden ikke dette lille programmet får verifisert spillet, vil ikke spillet starte. Man får opp et alternativ om å "se etter løsninger på internett", men per i dag foreligger ingen løsning via denne knappen ihverfall. Finnes det noen måte å deaktivere denne overbeskyttelsen i Vista? Andre løsninger? Takk
V5R1X Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Problem løst! Star Force Protection trenger en patch for Windows Vista. Deretter skriver man inn spillets CD-key i programmet, så virker det. OT: Til tross for at spillet virker, lagger det likevel heftig. Er dette Vista eller er dette datamaskinen? Har prøvd å stille grafikk opp og ned, sette den bærbare PC-en på høy ytelse på både batteri og grafikk-kort. PC-en er en HP dv6284, som var en av HP's nye modeller av dv-serien i juli 2007. PC-en ble kjøpt for 4 dager siden. Denne ble fått i garanti i bytte mot en eldre modell som ble ødelagt. På den eldre modellen (dv6000) virket spillet uten problemer, men denne hadde Windows XP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå