Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Faktisk ja.

 

Kommer forhåpentligvis om ikke så lenge med en überupdate! Har fått hovedkort, prosessor, minne, harddiskene og vannkjølingen (minus vanntank og aquaero som jeg snart tenker å bestille fra Danmark).

 

Har også vært i kontakt med Fana Blikk ang. utskjæring av sidevinduet, men de hadde ikke fint nok utstyr til de nøyaktighetene jeg krever :p

 

Prøver nå å finne en blikkenslager eller noen som er i stand til å kutte sidevinduet for meg (bilder kommer i update). Har hørt her at en plasmakutter ikke er en dum ting. Hvis noen har noen idé om en som er i disposisjon av et slikt værktøy eller en generelt god blikkenslager i Bergen, skriv gjerne en liten trall!

 

Faren min er i USA for øyeblikket, og siden radiatorer er så billig der (bare 162,- NOK for denne lille karen) så vurderer jeg å gå for en liten single rad i front.

 

Mer om dette kommer i update ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Takk skal dere ha :D

 

Jeg tenker å ha trippel radiatoren inni og muligens søke om spons til en single rad i front fra SWC.

 

Men det aller første som står på planen er kuttingen av kabinettet. Har også tenkt på at med vann-/plasmakutter kan det bli litt "hard" kant.. Er det veldig stress å file/pusse kantene etter å ha kuttet selv?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...