Gå til innhold

Film: The Media Trix: Matrix parodi med en vri

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Introduksjonsfilm laget til media førsteklassingene på Åkra VGS. Laget av VG2

Oppgaven var å lage en parodi og i tillegg introdusere hvordan vi har det på media. Vi fikk under en uke på å filme og redigere men jeg syns vi klarte oss fint. :p

Tips på hvordan vi kan gjøre enda kulere kampscener og slosseffekter hadde vært fint.

Takk!

Endret av xantir
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Introduksjonsfilm laget til media førsteklassingene på Åkra VGS. Laget av VG2

BBcxHxaFjKg

Oppgaven var å lage en parodi og i tillegg introdusere hvordan vi har det på media. Vi fikk under en uke på å filme og redigere men jeg syns vi klarte oss fint. :p

Tips på hvordan vi kan gjøre enda kulere kampscener og slosseffekter hadde vært fint.

Takk!

9380024[/snapback]

HAHA! Tidi'! :p

HVa heter den "Bo-chicka-wowwow!" sangen? Den som var helt på slutten når han "SOLBRILLENE MINE!" begynte å synge på chicka-wowwow... :p:)

Endret av ThaDuckMan
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Kul film. Veldig bra skuespill!

Lurer også noe jævlig på hvor "bow chicka bow wow" kommer fra. Meg og noen kompiser har en veldig intern spøk om den, men ingen aner hvor vi har den fra.

• 2 uker senere...
Skrevet
Kul film. Veldig bra skuespill!

Lurer også noe jævlig på hvor "bow chicka bow wow" kommer fra. Meg og noen kompiser har en veldig intern spøk om den, men ingen aner hvor vi har den fra.

Den har du sikkert fra AXE-reklamen^^ :p

Skrevet
Den har du sikkert fra AXE-reklamen^^ :p

Nei, det var en greie lenge før den kom. To år siden eller noe sånnt : O Men jo, det er vel en smule optimistisk å håpe at det ikke var AXE som var opphavet i dette tilfelllet. Fordømt, har lurt på dette lenge nå!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...