SideburnsKongen Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Morn, lurer på hvordan man får bytta sanger på test drive unlimited.. Så det var en på youtube som hadde annen musikk, er så lei den som er der.. Endret 30. august 2007 av SideburnsKongen
Scotty Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Det hadde vært mye bedre om du spurte i selve TDU tråden. Men du får svaret her uansett. Lurer på en liten ting, kan man få sin egen musikk inn i TDU? 9119700[/snapback] Er det noen som har fått til og laga egen radio ? Jeg har prøvd og prøvd men får det ikke til Kan noen si meg hvordan jeg gjør d ? 8843306[/snapback] * Åpn opp test drive unlimited savegame mappa di som sansyngligvis ligger på mine dokumenter. * Lag en ny mappe kalt "Radio" som det er visst på bildet under her. * Så må du lage en ny mappe til I RADIO kanalen, navnet på mappen blir navnet på stasjonen. * Så er det bare å hive mp3 filer i den, så skal det nok funke Husk å ikke ha for mange sanger i en stasjon, da kan alt klikke, anbefaler maks 10stk pr stasjon. 8845621[/snapback] Skriver av rett fra manualen jeg... You can create as many as 4 Radio Stations for each profile. The main folder must be created in the user's profile storage: "My Documents\Test Drive Unlimited\savegame\PROFILE_NAME\Radio". In it you can create up to 4 folders (the folder name vill be the Radio Station name). This is where you can edit your station tracks, there are four kinds of files allowed: -MP3 audio files -M3U play list files (the M3U file must be created in this folder otherwise it will not work; the file will not work in-game if it is copied from anothe location to this folder) -Shortcuts to MP3 audio files -Shortcuts to M3U play list files Warning: All files contained in your profile folders will be erased when your profile is deleted. Har ikke prøvd dette selv enda, men skal sjekke det ut etterhvert. H. RedorF 8141867[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå