Dewer Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg bærbar. På grunn av praktiske grunner slik som skole og den er enkel å ta med seg. Jeg har lest veldig mye rundt tester av bærbare PCer nå og har funnet ut at jeg sannsynligvis kommer til å kjøpe "Acer Aspire 5613ZWLMi er kåret til sommerens beste PC tilbud av Dinside" Hvis noen har erfaringer så gjærne kom med dem : ) Har lest erfaringstråden da. Det jeg lurer på da. Er om denne muligens kan klare å kjøre AoC, Age of Conan? Har lest at folk har kjørt Bioshock med den og flytter relativt greit med low grafikk Endret 27. august 2007 av Dewer
Stigma Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 For spillbruk er vel den maskinen sånn "midt på treet" ca. Den er lagt fra kraftig, men CPUen er ikke så helt gale, og den har ihvertfall et standalone skjermkort. Du KAN sikkert spille både Bioshock og AoC på den, men neppe med særlig mye eye-candy. Ellers så ser det ut som en god deal, men fokuset til denne maskinen er nok mer som en stuide/arbeid/altmulig maskin framfor gaming. Hvis du ikke har så strenge krav for grafikken i spillene dine, så vil nok dette kunne fungere på et sett ja... -Stigma
Skogslik Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Skal selv kjøpe den i morgen Følger jo med bedere grafikk-kort en det som står oppført og. eg skal bruke min på diverse spill slik som wow, Css og andre litt nye spill og det skal gå fint
Dewer Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 Ja, den skal hovedsaklig brukes til skole og arbeid som 'stigma' sa, og hadde vært greit om denne har vært bra nok til spill i tillegg Gleder meg til å kjøpe denne PCen ; D
Ali_G Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Har også tenkt å kjøpe denne i morgen, gleder meg Skal nok ikke spille MYE på den, mest film, musikk, og surfing. Men litt spilling blir det nok... Tenkte å spille Age of Conan på den, skal gå bra med GF7600 det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå