Gå til innhold

c&c generals lægger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel jeg har sett på en pctil en kamerat av meg når han spiller generals går det rimelig glatt med sin intel p4 og geforce 5700le men når jeg skal spille bot spill så lægger det med min c2d og 7900gt:(

hva kan være galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vel jeg har sett på en pctil en kamerat av meg når han spiller generals går det rimelig glatt med sin intel p4 og geforce 5700le men når jeg skal spille bot spill så lægger det med min c2d og 7900gt:(

hva kan være galt?

9373577[/snapback]

c2d?

hvor mye ram?

Skrevet (endret)

start spillet

ctrl+alt+delete trykk på processes og deretter høyreklikk på spillet så kommer det opp at du kan velge om begge kjernene skal jobbe med spiller eller bare den ene

så kan du sette den ene coren til og jobbe med spille og ikke den andre

Endret av andy89
Skrevet
:( det funka ikke:( noen andre tips?

9373935[/snapback]

se om det er noe som bruker mye av prosessoren og vist det er viktig så setter du den på den ene og spillet på den andre

Skrevet (endret)

hmm har avslutta alt som er av ekstra som jeg ikke trenger men ennå så er det sånne små hakking i spillet:(

men spillet gikk fortere:D

Endret av Xneon
Skrevet (endret)
hmm har avslutta alt som er av ekstra som jeg ikke trenger men ennå så er det sånne små hakking i spillet:(

9374038[/snapback]

sjekk om du har en del ledig plas der du har windows og ta en disc defragmenter på den disken

for lite plass på c: kan resultere i lagg(eller der du har windows)

Endret av andy89
Skrevet

Hakker det like mye i starten av mappet\gamet som mot slutten? Generals går ofte fryktelig seint når jeg spiller multiplayer med noen venner. Spesielt noen map er veldig utsatt, så viss det ikke skjer hele tiden er det nok ikke noe galt med maskinen din.

Irriterende at spillet aldri fikk flere patcher, det er flere av de største mapene med 8 spillere som er ganske uspillbare.

Skrevet

vet at det er de brettene som er værst men det funker helt fint på den andre pcen som jeg snakket om...

det går fint i spillet et par minutter men så kommer det..

Skrevet
vet at det er de brettene som er værst men det funker helt fint på den andre pcen som jeg snakket om...

det går fint i spillet et par minutter men så kommer det..

9378247[/snapback]

skjer dette kun med dette spillet ?

patcha spillet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...