ivarsr Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Når vil attunementen falle bort? hørt rykter om at i neste patch vil man ikke trenge attunement til blacktemple lenger.
Beerian Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Når vil attunementen falle bort? hørt rykter om at i neste patch vil man ikke trenge attunement til blacktemple lenger. 9373509[/snapback] Hehe , hvor har du hørt det ?? Attunemend til BT blir ikke fjernet , det skal faktisk være fortjent å komme inn dit. Og tror ikke man har så veldig stor sjangs der inne hvis man ikke har kjørt igjennom SSC og TK noen ganger.. og da er man jo praktisk talt attunet ( Bare drepe første boss i Hyjal )
random_wannabe Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Off Endret 28. august 2007 av lilleslem
War Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 1 boss hyjal, hvor har er den? sammenlignet med noen andre bosses som for eks nightbane, lady V osv.
Beerian Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 1 boss hyjal, hvor har er den? sammenlignet med noen andre bosses som for eks nightbane, lady V osv. 9383374[/snapback] Rage Winterchill som er den første bossen i Mount Hyjal går for å være en enkel boss , alle på min server har tatt ham på første forsøket når de har tatt ham ( eller første kvelden ) Det er å komme til Hyjal som kan by på problemer , for å gjøre det må Lady Vashj i SSC og Kael'thas Sunstrider i TK drepes for å få Vials of Eternity som gir attunement til Hyjal Summit. Når man da dreper første boss etter endel quester hit og dit er man attunet til Black Temple.
War Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 (endret) Balls! Flyttet akkuratt til bloodhoof fra kara og nå er jeg i et guild som gjør 3 bosser i kara, prestene har brukbare epics men 2k lag og alle spiller på laptop fra hellas og ingen kan spille når det brenner der. Be bad, du kan iallefall hode deg til 14 tegns reglen selv om jeg utrykker min missnøye med serveren/guildet. Endret 29. august 2007 av War
Be__bad Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Balls! Flyttet akkuratt til bloodhoof fra kara og nå er jeg i et guild som gjør 3 bosser i kara, prestene har brukbare epics men 2k lag og alle spiller på laptop fra hellas og ingen kan spille når det brenner der. 9383668[/snapback] ok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå